Miten tehdä oman virtuaalisen Pokemon

Alun perin vuonna 1996 ,Pokemon franchising on rullattu poislukuisia elokuvia , tv-sarjoja ja videopelejä . Vuosien varrella lukemattomat fanit ovat luoneet omat hybridit lajien jakaa muiden kanssa . Joukossa satoja lajeja ovat eri alkuaine tyyppejä , stat jakaumat , kykyjä , ja movesets . Kaikki nämä tekijät auttavat luomaan monimutkaisia ​​ja dynaamisia battles.Things mitä tarvitset
Pencil kuva Paper
Microsoft Paint
Näytä Enemmän Ohjeet
Ohjeet

1

BrainstormkokonaiskonseptiPokemon . Luoyleinen tunnelma tai idea, joka on keskittyämuun prosessin .
2

Määritä tyyppejä . Päätä, Pokemon onmono – tyyppi ( vain yhtä tyyppiä, kuten tulipalo ) tai dual – tyyppi ( kahdenlaisia ​​, kuten teräs ja tumma) .
3

Distribute tilastot . Pitää järkevänä , ja yritän keskittyä sellaisille aloille, joilla haluaisit Pokemon kunnostautua .
4

Selvitämovepool . Kirjoita ylös kaikkiliikkuu, ettäPokemon oppii kun se huipussaan , sekäkäännösmuistit ja HMS ( liikkeitä, joita opetetaan sijaan synnynnäistä ), että se voi oppia . Sisältyy sekä aineellinen ja nonphysical hyökkäyksiä .
5

Valitse yksi tai kaksi mahdollista kykyjä ( esimerkiksi Clear Body tai Leaf Guard ) . Nämä pitäisi kulkea käsi kädessämovepool , tilastot , tai tyypin .
6

Luonimi, joka liittyyPokemon käsite .
7

PiirräPokemon käyttäenperus digitaalinen piirtäminen , kuten Microsoft Paint . Aloitaääriviivat , sitten lisätä väriä . Piirtää ” sprite muodossa ”, joka onkuva käytetään pelin .
8

Selvitäevoluution vaiheet oman Pokemon , jos sellainen on, ja onko ne kehittyvät kautta tasoitus ylöspäin , kauppa , tai kivi . Kunkin vaiheen , toista vaiheet yksi läpi seitsemän .

Vastaa