Easy Inside Lasten lautapelit

uhatessa kolea sää ulkona , taistella ikävystyminen helposti sisätiloissa pelejä lapsille . Alkaen marmori pelit ilmapallo pelejä , käyttää mielikuvitusta luoda pelejä käyttämällä erilaisia ​​tarvikkeita kotonasi . Pidä lapset pois videopelejä jatelevision tarjoamalla pelejä, jotka edistävät fyysistä ja luovaa skills.Balloon Bump

Täytä ilmapalloja ja kertoa lapsesi yrittää pitääilmapallo ilmassa käyttämällä käsiä . Anna heillemuutama minuutti aikaa harjoitella . Kuka voi pitääilmapallo ilmassapisin ilman sitä osuu maahan . Sitten kytkin ja nähdä, kuka voi pitääilmapallo ilmassa käyttämällä vain jaloillaan .
Marbles

Lapset tarvitsevatmuovimuki , kuminauha , lautasliina tai paperilla pyyhe ja marmorit pelata tätä peliä . Vedälautasliina erilleen niin se on vain yksikerroksinen ja taputtele se vedellä . Venytälautasliina päällekupin ja käyttääkuminauha pitää sen paikallaan. Lapset vuorotellen laittaamarmorialautasliina . Pelaaja, joka lisäämarmori , joka rikkoolautasliina menettää pelin .
Esterata

Varmistasisätiloissa esterata käyttäen pyyhkeet , tuolit, langasta tai merkkijono ja huonekaluja . Luoda erilaisia ​​esteitä lapsille loppuun . Luomasu este sitomallamerkkijono kahden huonekalujalasten ryömiä niiden vatsa tai luovaa’anvarsi rullaamallapyyhe . Jos sinulla on useita lapsia , jaa ne joukkueet , kuka voi suorittaa kurssinnopein .
Dancing Patsaat

Toista musiikkia ja onlasten tanssi ympäri huonetta . Kunmusiikki loppuu ,lapset on jäätyätarkan sijainnin ne ovat ja eivät liiku . Jos ne liiku ollenkaan , ne ovat poissa pelistä . Viimeinen pelaaja seisoo voittaapelin .
Eläinten Arvaa

Kirjoita alas useita eläinten nimiä kortistokorteille , kutenalligaattori ,lintu ,sika,kala jalehmä . Sekoitakortit ja nauhaeläin kortinpelaajan otsaan ilman häntä näkemättä sitä . Pelaajalla on 20 kysymystä käyttää kysyämuiden pelaajien hänen eläin. Kaikki kysymykset on kyllä ​​tai ei-kysymystä . Jälkeen 20 kysymystä , hänen täytyy yrittää arvata mitä eläimiä hän on . Jos hän arvaaeläimen nimi oikein, hän ansaitsee yhden pisteen . Jos hän arvaa hänen eläin oikein ennen20 kysymystä , hän ansaitsee kaksi pistettä . Pelaaja jolla on eniten pisteitäpelin lopussa voittaa .

Vastaa