Ideoita Circus Games

Monet aikuiset ja lapset löytääsirkus viihdyttävä ja kiehtova , sen kirkkaita värejä ja mielenkiintoisia eläimiä . Kun suunnittelettäydellinen ” sirkusteltta ” synttäreille tai sosiaalinen tapahtuma , luoda useita sirkus liittyviä pelejävieraille pelata . Pelejä estää ikävystyminen ja antaa vieraillesimahdollisuus ansaita palkintoja . Säädävaikeus kunkin pelin riippuenvuotiaitapelaajia . Tossing Pelit

Ota useita kuohuva pelejä vieraillesi pelata . Asetakuvasirkuseläin pohjallepahvilaatikon ja leikkaareikä sen suuhun . Leanlaatikko seinää vasten tainapa . Ovat vieraat yrittää nakata beanbags suuhunsirkuseläin . Toisen tossing peli , roikkua Hula Hoops alkaenpyykkinarulla tai puu ja on vieraita yrittää heittää jalkapalloja koville . Palkitseetiettyjä maalit . Voit myös käyttää Baseballs tai jalkapalloja heittämään koville .
Balloon Pelit

Pienemmille lapsille , paikka palkintoja kuten tarroja sisällä hyvin pieni paisuttivat ilmapalloja . Jotta jokainen lapsi, tarkassa valvonnassa , valita yksi ilmapallo istua ja pop . Hän voi pitääpalkinto, joka on sisälläilmapallo . Varmistapalkinto on pieni ja pehmeä vamman syntymisen estämiseksi . Kokeilevaikeampi ilmapallo peli aikuisille asettamalla useita paisuttivat ilmapallojamaahan . Kaksi aikuista voi kilpaillaaika yrittää poimia niin monta ilmapallot kuin mahdollista . Pelaaja, jollaeniten ilmapalloja lopussa yhden minuutin voittaa pelin . Josilmapallo ponnahtaa , sitä ei lasketa .
Circle Pelit

Luoklassinen peli ” palkinnon walk” tulostamalla useita kuvia Sirkuseläinten ja kirjallisestinumero kunkin kuvan . Kirjoitasamat numerot paperinpalasille ja laittaaluistaacup . Laita kaikkikuvat kentälläympyrän . Ovatvieraat kävelläkuvaaympyrän samalla kun kuuntelet musiikkia . Kunmusiikki lakkaa , piirtäänumero . Pelaaja seisookuvan että määrä voittaa palkinnon . Lisätty hauskaa ,pelaaja joka voittaapalkinnon täytyy tehdääänisirkuseläin ennen väittäen hänen palkinnon .
Luck Pelit

Nuoremmat lapset nauttivatpeliä onnekas ankkoja . Merkitsesydämen tai tähden pohjassa neljä joka yhdeksäs kumiankoiksi . Asetakumiankoiksipieni muovinen uima-allas . Jokainen pelaaja on valittava yksi ankka . Josankka on merkittysydämen taitähden , hän voittaapalkinnon . Toisen onnekas peli, yritäavain pelin . AsetaMaster Lock pöydälle ja täytäkulho satunnaisia ​​avaimia , jotka sopivatMaster Lock mutta ei avaa sitä . Laitapääavaimellakulhoon avaimet liikaa. Jos sinulla on useita avaimia , lisätä kaksi tai kolme ” oikeaa” avaimetpelaajia on paremmat kertoimet voittaa . Pelaajan täytyy tehdä kaksi avaimetkulhoon ja yrittääpäällikkö lukkoavaimet . Jos se avautuu ,pelaaja voittaapalkinnon .

Vastaa