Miten Kirjoita Starcraft AI Scripts

” StarCraft ” onreaaliaikainen strategia tietokonepeli julkaissut Blizzard Entertainment . In ” StarCraft ”pelaaja rakentaa ja komentaaarmeijaa antaa jätteen vihollisiaanfuturistinen ympäristössä . Lisäksierittäin kilpailukykyinen multiplayer näkökohta ,peli tukee yksinpelin otteluissa vastaan​​tietokoneohjattu armeija . Käyttämälläsisäänrakennettu kartta editori , pelaajat voivat suunnitella mukautettuja skenaarioita muita pelaajia voittaa , mukaan lukien määrittämiseen manuaalisestikäyttäytymistäAI vastustaja sopivaksiskenaario . Ohjeet
1

Lataa ja asenna SCAIEdit 3.1 jaMPQ toimittaja Internetistä . WinMPQ ja MPQ Editor käytetään katsella ja muokatapelin MPQ arkistoja . SCAIEdit on” StarCraft ” AI kääntäjä tarvitaan kirjoittaa AI komentosarjatiedostot tuoda ” StarCraft . ”
2

Teevarmuuskopio : Patch_rt.mpq ” oman StarCraft hakemistoon .Varmuuskopiointi varmistaa , että sinun ” StarCraft ” asennus ei ole pilalla jos teet virheen .
3

Avaa MPQ toimittaja ja lataa ” Patch_rt.mpq ” teidän ” StarCraft ” hakemistoon . Etsi ja poimia ” skriptit \\ aiscript.bin ” tietokoneeseen .
4

Avaa SCAIEdit alkaa kirjoittaa uuden käsikirjoituksen tiedoston . Jokainen rivikirjoitus vastaatilauksenAI tulee suorittaa , kuten tekee rakennukset , päivityksiä , jolloin yksiköt , hyökkää , ja puolustaminen .
5

Annaline ” rakentaa 1 Nexus 150 ” varten tilataAI rakentaaNexus ,alkeellisinta Protoss rakennus . Jos haluat luodaTerran tai Zerg AI käsikirjoitus , vaihdarakennuksen nimellä .numero ” 150 ” viittaaprioriteettikomennon ,luku vaihtelee 0 150.
6

Annaline ” wait_build 1 nexus ” tilataAI lakata tekemästä mitään ennenNexus on valmis . Line ” rakentaa 4 koetin 150 ” niin käskeeAI rakentaa neljä luotaimet mahdollisimman nopeasti . Voit lisätä rivejä rakennus niin monta luotaimet kuin tunnettietokone tarvitsee . Tulevia yksiköitä ja rakennuksia , voit käyttääkomentoa ” wait_buildstart ” eikä ” wait_build ” tilataAI jatkaa , kunrakennus tai laite käynnistetään , eikä odottaa sen valmistumista . Voit myös käyttää alemman prioriteetin arvoja säännöllisesti ja rakennusten ja tallenna” 150 ” arvo ratkaisevan asioita, kutenNexus ja luotaimet .
7

Annalinjan ” juna 1 fanaatikko ” varten tuotannon yksikkökustannukset . ” Juna” komento viittaa hyökätä yksiköitä , jaAI hyödyntää kaikki sen rakennukset kouluttaa näitä yksiköitä . Varmista tilaatAI rakentaa tarpeeksi rakennuksia tukemaanarmeijan koon aiot sen kouluttaa .
8

Tällä komentojakso hyökkäyksen : ” attack_add 6 fanaatikko ” , ” attack_prepare ” , ” attack_do ”ja” attack_clear ” . Nämä komennot ensin lisätä selootit hyökkäykseen , silloin tilaahyökkäys ryhmä kerätä yhteen paikkaan ja hyökkäys . Viimeinen komento päättyyhyökkäys kerranhyökkää ryhmä on kuollut . Voit tilataAI toistaahyökkäyksen sekvenssin rajoituksettaGOTO selvitys . Voit tehdä tämän , asetaGOTO tag kuten ” : repeatrush ” ennen hyökkäystä komentoja , ja ” goto repeatrush ” jälkeen . AI silmukkahyökkäys uudestaan ​​ja uudestaan ​​. Varmista tilaat kouluttaa enemmän yksiköitä hyökkäyksen silmukka .
9

Koosta script SCAIEdit kun olet valmis . Nimeä tiedosto ” Protoss Expansion Custom Level.asc3 ” ja korvaa ” Protoss ” kanssarotu käytät .
10

Avaa ” aiscript.bin ” in SCAIEdit . Etsi ja poista ” Protoss Expansion Custom Level” ja korvaa se sinun mittatilaustyönä tiedosto . Koota ja sulje tiedosto .
11

Avaa ” Patch_rt.mpq ” oman MPQ toimittaja ja löytää ” skriptit \\ aiscript.bin ” jälleen . Poista se ja korvata se teidän muokattu ” aiscript.bin ” tiedosto . Varmista lisäät” skriptit \\ ” polku vastaamaan vanha tiedosto .
12

Suorita ” StarCraft ” ja kokeile pelatakartan , joka käyttää ” Protoss Expansion Custom Level” ensisijaisena AI . Muokatun AI käsikirjoitus tulisi voimaan .

Vastaa