Pelit opettaa nuotteja & Heidän Beats

Musiikki ontärkeä osa varhaiskasvatuksen kehittämiseen ja koulutukseen . Musiikki auttaa lapsia kehittämään maankäytön päättelyä ja kehittää älykkyyttä . Kouluttajat ja vanhemmat voivat luoda omia pelejään auttaa opettaa nuotteja jalyöntiä , jotka liittyvät kyseiseen huomautuksen . Korttipelejä, hyppääminen, taputus ja Arvauskilpailujen yhdistettynä kuvia muistiinpanoja , voi auttaa opettaa lapsille nuotteja ja lyöntiä . Nuotti Hopscotch

Piirräruutua pelijalkakäytävällä tai tehdä yhden sisätiloissalattiaan maalarinteipillä . Piirtää nuotit tai lyöntiä sisälläruutua lohkot , kutenkokonuotti yhdessä lohkossa janumero ” 4″ toisessa lohkoonmäärä lyöntiäkokonuotti . Hopscotch peli tulisi olla kaikkimuistiinpanot ; pilkullinen puoli , koko toteaa , neljännes , puoli , kahdeksannen ja kuudestoistaosanuottiin . Täytäjäljellä hopscotch lohkojenmäärä lyöntiä . Pelata ,opiskelija heittääsäkkituoli ja humalalohko, jossalaukku purettu . Opiskelija nimet ilmoituksessa, joslohko sisältääbeat numero tai sanoosykintätiheyden joslohko sisältäänuotin nimi .
Nimi, joka Huomautus

Jaaluokkahuoneessa tiimeihin soittamaan jotakin peliä nimi huomata . Opettajan merkityshuomautusnäppäimistön taitallenninta, kun opiskelijoiden määrä lyöntiä taputtamalla tai napauttamalla varpaillaan . Opiskelijat arvatamerkille laskemallalyöntiä , kuten koko muistiinpanoja saada neljä lyöntiä , pilkullinen puoli muistiinpanot ovat kolme lyöntiä , puoli toteaa pidetään kaksi lyöntiä ja neljäsosa huomautus järjestetään yhden lyönnin . Joukkueet vuorotellen arvaamaanhuomautuksen . Jos joukkue arvaa väärin ,seuraava joukkue saamahdollisuuden nimetä tämän huomautuksen . Joukkue , jolla on eniten pisteitäpelin lopussa voittaa .
Huomaa Match

Tee kolme sarjaa muistikorteista pelatapeliä huomata ottelussa . Tee yhdet kortit kuvillakuusi nuotteja , toinen joukko korttejasykintätiheyden jakolmas joukko korttejanimen jokaisen nuotin . Muistiinpanot ovat koko panee neljä lyöntiä , pilkullinen puoli kolme lyöntiä , puoli merkille kaksi lyöntiä , neljännes on yhden lyönnin ,kahdeksasosanuotti vastaa puoli voittaa ja kuudestoista huomautus on 1/4 beat . Laita kaikkikortit ylöspäin kolmeen riviin pöydälle . Opiskelijat vuorotellen Matchingkuva ,nimi jalyönnitmuistiinpanoja .
Musical Twister

Käytäperinteinen Twister peli opettaa muistiinpanoja ja lyöntiä . Määritä merkille lyöntiä ja nimiävärejäTwister peli . Voit pelata pelin punainen koko ja puoli toteaa , keltainen pilkullinen puoli , sininen vastaa neljänneksellä ja kahdeksas muistiinpanoja ja vihreä kuudennentoista merkinnän . Kirjoitanimet ja biittejävärillinen ympyrätpeli käyttäenpysyvä merkki . Pyöräytä ja huutavatnimi taitahdissahuomautuksen . Lapset laitakäsi taijalka onvastaava kuvahuomautuksen .

Vastaa