Luuston lohikäärmeitä ja ninjoja taistelu mekaaniset gorillojen ja peikot herruudestafantasia sotapeli ” Heroscape ” valmistanutHasbro lelu yritys . Monipuolinen valettu merkkejä ja niiden ainutlaatuisia kykyjä avullakäyttäjä voi rakentaaarmeijan räätälöity hänen erityisiä play strategia ja tyyli ; puolustava stalwarts , hankala livahtaa , kylmäpäinen bruisers ja vaihteli soturit voidaan kaikki valitut ja pisti taisteluun . Kuusikulmainen laatat liittyvät yhteen muodostaakseenpelin kolmiulotteinen aluksella . Vaikka pelin muokkausmahdollisuudet ovat osa sen valituksen , se voi olla liikaa uusille käyttäjille , jotka tarvitsevat perehtyäperus Heroscape directions.Things tarvitset
Maasto laatat
Glyphs Tämä 20 – puolinen die
Luonne kortteja
Luonne luvut
Movement markkereita
hyökkäys /puolustus noppaa
Veri markkereita
Näytä enemmän Ohjeet
1
Rakenna pelilauta käyttäenkuusikulmainen maastossa laatat . Luouusi kartta tyhjästä tai noudata ohjekirjassa luoda uudelleenesigeneroitujen pelilaudan .
2
Aseta kuvioita pelilaudalla . Kuvioita antaa pelaajille erityistä voimat ja kyvyt , luodaetu. Tilaa niitä tasaisesti välilläpelaajan lähtö vyöhykkeitä tai vaikeasti tavoitettavissa paikoissa .
3
Roll20 – puolinen die , sitten siirtää sen muille pelaajille . Heittää uudestaan asettua siteitä .
4
Päätä kollektiivisestisopivan merkin pisteen yhteensä armeijoita . Jokaisella hahmolla onpisteen arvo , jotka vaihtelevat 10 pistettä heikkoja merkkejä yli 200 pistettä huippuluokkaa . Useimmat pelit on 500 pisteen armeijoita . Valitsesuurempi armeija kohta yhteensä pidemmäksi pelin taipienempi kohta yhteensä lyhyemmän pelin .
5
Valitse merkki kortti jos rullattueniten . Luekortteja määrittäähyökkäys, puolustus , valikoima ja liikkumista tulokseteri merkkiä , samoin kuin erityisiä kykyjämerkkejä voi olla. Jatka valitsemalla merkkiä , vuorotellen ja myötäpäivään pöydän ympäri , kunnes kaikki pelaajat täyttää tai tulevat mahdollisimman lähellä niiden armeijan kohta yhteensä .
6
Järjestähahmoja sinulle merkkiäkuusikulmainen maastossa laatat aloitusnumero vyöhykkeellä . Asetaneljä liikettä markkereita kasvot alaspäinkortit haluat pelata ensimmäisessä puolestaan ; siirrätmerkki” 1 ” merkki ensin ja” 3 ” merkki viimeinen , kun”X” merkki laitetaan päällekortin hämmentää vastustajia .
7
Roll20 – puolinen die uudelleen. Vuorotellen pelaaminen , alkaen pelaajasta , joka laittoieniten , sittentoiseksi korkein , sittenkolmanneksi korkein ja niin edelleen .
8
Siirrä merkkiäjärjestyksessäliikkeen markkereita . Katsokaa ” Speed ” luokitushahmon kortin selvittää, kuinka monta laatat hän voi liikkua tietyllä puolestaan . Tarvittaessa käytä mitään erityisiä valtuuksiahahmon kortti muuton jälkeen .
9
Flip yli mitään kuvioitahahmo laskeutuu . Käytäkyky onkuvion niin kauan kuin joku merkkejä jäälaattojen kanssakuvion .
10
hyökkäys vihollisia sisällä luonnetta välillä käyttäen perus hyökkäyksen taierityistä voimaa . Näyttävätmerkin kortteja heidän ” Attack ” ja ” puolustus ” luokitus . Rullaavastaava määrä hyökkäys /puolustus noppaa riippuen olitpa hyökkää tai puolustaa . Hyökkääjät laskea kalloja, jotka osoittavatosuma, kun puolustajat laskea kilvet , jotka estävätosuma. Puolustaa hahmo saaveren merkkiaine joka vapautetuksi kallohyökkääjä rullina. Joshahmon veren merkkiaineita lisätä jopa hänen ” Life” -luokitus,merkki tapetaan ja poistetaan laudalta .
11
jatkat kierroksia, kunnes kaikki pelaajat ovat siirtyneet ja hyökkäsi halutulla tavalla. Reposition liikkeen markkereita ja rullaa20 – sivuinen kuolla uudelleen määrittääpelata järjestyksessätoisella kierroksella .
12
Pelaatoisella kierroksellasamalla tavalla teitensin. Jatkaa pelaamista kierrosta kunnesarmeijat kaikki paitsi yksi pelaaja eliminoidaan . Viimeinen pelaaja, jolla seisoo merkkiä , voittaa pelin .