lautapelit ovat erinomaisia toimintaa pitää lapsesi kiireinen sateisena päivänä tai viihdyttää ystävien ja perheenviikoittain peli yö . Vaikka onvaltava valikoima kaupallisesti saatavilla lautapelejä , askartelu omia kotitekoisia peli ei ole niin vaikeaa kuin luulisi . Kaikki mitä tarvitset on keksiäteema taikonsepti . Voit luoda omia Ocean- teemalla lautapelin näitä yksinkertaisia steps.Things tarvitset
Chip board ( 11 x 17 tuumaa ) finnish Beach valokuvia tai kuvia
Sakset
tussit , kynät , maali
Hallitsija
Arkistokortit
Näytä enemmän Ohjeet
1
Piirrävaltameren teemalastulevyn . Voit myös suurentaa lehtiä tai piirustuksia ja liittää ne suoraanhallituksen pintaa . Yksi idea on värikoko lastulevyn sininen , vain yksi pieni saariylhäällä, vasemmalla yläkulmassahallituksen jaManner oikeassa reunassa . Voit piirtää näitä käyttäen maalilla tai merkkiaineet . Pelin tavoitteena olisi paetasaarelta ja palatamantereelle .
2
Draw samankokoisia neliöitä, tai muita muotoja edustamaan välejäalku-japäätepiste pelin . Voit myös käyttää tarroja . Space tasaisesti ja johdonmukaisesti . Merkitsetilat eri värejä – nämä värit merkitsevät eri näytelmiä . Tee vähintään 20 paikkaa . Labelnäytelmiä . Esimerkiksi sininen tarkoittaa ” Losepuolestaan ” ja vihreä tarkoittaa ” Piirräkortti.”
3
Cut kortistokortti puoli . Käyttää näitä kortteja antaa erilaisia peli – play-ohjeita , kuten ”Siirrä eteenpäin kaksi paikkaa ”, ” Mene yksi askel taaksepäin ”, ” vaihtaa paikkaa tai” vetää toisen kortin . ” Voit myös kirjoittaa haaste kysymyksiäkortteja , kuten ” Nimeä valtameriin . ” Voit luoda niin monet näistä peli pelaa kuin haluat .
4
Asetakorttisiru aluksella , pois pelistä tilat . Tracekorttimusta kynä . Aseta korttipinosi tässä nimetty tilaan .
5
Luo pelinappuloita . Yksi yksinkertainen ideaocean teema on käyttää mini simpukankuoria , koralli tai sandstones . Voit ostaa näitä milloin tahansa veneen tallentaa tai löytää ne rannalla .
6
Kirjoitaotsikko lautapelinäkyvästi paikalla aluksella . Voit myös kirjoittaapelisäännöt suoraanaluksella .
7
Pelaapeliä antamalla pelaajat vuorotellen liikkuvan noppaa ja liikkuvat , että paikkojen määrää . riippuen siitä, mitä etikettipelin tilaa on , pelaajien on kortteja , vastata kysymyksiin tai menettääpuolestaan .