Hyviä ideoita D & D Hahmot

Dungeons & Dragons kynä – ja paperi- roolipeli Wizards of the Coast tarjoaa pelaajille mahdollisuuden mennä seikkaileevaltakunnassa mielikuvitusta merkkiä ne luovat monenlaisia ​​rotuja ja ammatteja . Eräät näistä kilpailuista ja ammatteja mennä yhteen paremmin kuin toiset ; puolituiset ja tontut , esimerkiksi saavat bonuksia taitojaan , jos he ovat varkaita tai Rangers vastakohtana taistelijoita tai barbaareja . Vaikka se on täysin hyväksyttävää luoda hahmon , joka sopii nämä arkkityyppinen muotit , hyvä peli , kuten hyvä tarinankerronta , tulee menemästä odotuksia vasten ja uhmaamerkki arkkityypit vahvistetut tällaisten fantasia lähdemateriaalin kuin JRR Tolkienin ” Taru sormusten herrasta ”. Outoa ammatinvalintaa tai luokka tahansa merkkiä voidaan perustellaluova back- tarina. Puolituiset

Kiitos ”Hobbit ” ja ”Lord of the Rings ” puolituiset ovat perinteisesti odotetaan olevan roistovaltiot luokan merkkejä kuten varkaita , Rangers ja joskus dual – luokan hävittäjä – varkaita . Puolituiset ovat oikeastaan ​​aika taitava näiden hahmoluokkaa eikä mitään vikaa pelissä niitä tällä tavalla , mutta se voisi olla mielenkiintoisempaa kääntää päälaelleenajatusovela puolituinen . Harkitse pelissä kuinvelhoerikoisuus , kutennekromantikko ; ehkäpaha sotapäällikkö tappoi kaikki tämän puolituinen n maanmiehensä , joten hän järjestipyrkimys tullamaailman suurin necromancer nostaa kansaansa kuolleista ja kostaa , kunsotapäällikkö hänen Undead armeija .
tontut

Pitkäikäinen , tyyni vartijoitametsän tontut ovat lähes aina kuvata rauhallinen , looginen järjestysmiesten luonnon . Mutta entä jos yksi hylättiin metsässä ja se hyväksyttiinheimon vaeltava barbaareja ? Millainen aikuinen hän olisi tullut , jos esiinkulttuurin veren himon ja sotahulluuden ? Miten hänen esimiehensä voimaa, kestävyyttä ja näön hyötyä hänen adoptiovanhemmat heimo ?
Humans

ihmisillä on taipumus ollajokapaikanhöylä millään D & D kampanjan . Ne ovatainoa rotu , joka voi pelata mitä tahansa merkki luokka , niin , kuin todellisessa elämässä , se on helpompi löytää ihmiset toteuttavat mitä tahansa työtä kuviteltavissa ja vaikeampi luodaiconoclast perustuuoutoa valinta class yksin – tämä on silloin hyvä takaisin – tarina on eniten hyötyä . Ehkäihmisen hahmo voisi nähdä itsensäavatar jumalan ja toimia sen mukaisesti muita kohtaan , tai onomituinen matkakumppani hän tapasi äärimmäisen outoa olosuhteissa . Työskennellähenkilö käynnissä pelisi nähdä , jos voit sopia joitakin huomattavia fyysisen tai psyykkisen attribuutteja asettaa hahmosi erillään muusta ihmiskunnasta .
Kääpiöt

kääpiöt itään , nukkua ja hengittää maan alle, joten se on suhteellisen helppo luodaainutlaatuinen kääpiöiden merkki – vain antaa hänellelamauttava fobiatumma tai suljetuissa tiloissa saada hänet uloskaivoksista . Älä anna hänen tullayksiulotteinen hahmo kuitenkin ; konkretisoivat hänen back- tarinaelämän pinnalla maailmaa . Ehkä hän laski joilla on korkea otsa väkeä ja tulimuusikko . Dwarven bards ovatharvinainen näky , todellakin.

Vastaa