Electronic Battleship Pelin ohjeet

” Electronic Battleship ” käyttääohjelmoitava tietokone , joka tallentaapelaajien aluksen sijainnin ja käyttää äänitehosteita ilmoittamaan laukausta ja osumiapeli , lisäämällähieman hohtopeli . Sinun ja vastustajasi ohjelmapeli tietokonesijainnit viisi laivaa -harjoittaja , taistelulaiva , sukellusvene , Destroyer ja PT vene – ja sitten sähköisesti syötä laukausta pelatessa . On olemassa kaksi tapaa ohjelmointitietokoneen – instant ohjelmointi ja manuaalisen ohjelmoinnin . Instant Ohjelmointi

Tarvitsetkoodin kirjan mukanapelin instant ohjelmointia . Selata100 mahdollista asetelmia sisällä kirjan , valitse yksi ja perustaa oman aluksia teidän kantaverkonasennoissa . Kierräwhite ” On /Off” kytkin ”On ”, kuunteleluotaimen äänen ja kääntää” Load /Go” kytkin ” Load . ” Liu’uttamalla keltaista painiketta ” CM ”, paina sitä ja painapunaista ”Fire ”-painiketta . Kirjoita kirjain /numero koodilayout valitsit liu’uttamallasinistä painikettaoikea kirjain ja painamalla sitä ja painamallakeltaista painikettaoikea numero sijainti . Paina punaista ”Fire ”-painiketta ja kuuntelemerkkiääni ja” huutaa ” ääni, joka osoittaa , ettäkoodi on onnistuneesti ohjelmoitu .
Manuaalinen ohjelmointi

manuaalisesti ohjelmoida aluksen paikoissa , annakoordinaatit kunkin osan jokainen alus ; Tämä on 17 asema kaikilla . Käännä ” On /Off” kytkin ”On ”,” Load /Go” kytkin ”Go” jakeltaista painiketta ” CM ”. Aseta viisi laivaa missään paikoissa haluat näyttää ruudukon . Annaverkkoon paikoissa että jokainen alus vie työntämällä ja painamalla sinistä painikettaoikean kirjaimen paikalla jakeltaista painikettaoikea numero . Paina punaista ”Fire ”-painiketta kirjoittamisen jälkeen jokaisen koordinoida . Annat viisi paikkojaharjoittaja, neljätaistelulaiva , kolme kukinsukellusvene ja hävittäjä , ja kaksiPT vene . Kun olet syöttänyt kaikki 17 koordinaatit oikein ,” huutaa ” ääni vahvistaa sitä .
Peli

Työnnä” Load /Go” -kytkin ” Go” ja päättää, kumpi pelaajista menee ensin . On sinun vuorosi, kirjoitakirjain /numero koordinoisininen ja keltainen painikkeet aivan kuten teit ohjelmoinnin aikana ja paina”Fire ”-painiketta . Kuuletäänenohjus potkut . Jos vastustajan vene on että paikalla , kuuleträjähdyksen äänen ja että neliön vilkkuu vastustajan pohjaritilä . Vastustaja kertoo, mitä veneen osut ja paikkojapunainen tappiveneen että paikalla ; voit sijoittaapunainen tappi että paikalla teidän ritilän päälle . Jos et kuuleräjähdystä , laukaus jäi ; asetavalkoinen tappi joka paikkaan ritilän päälle . Pelaajat vaihtelevat kääntyy yhdellä laukauksella jokaisen . Kun yksi pelaaja alus on uponnut ottamasta osumia kaikessa paikkoja , että pelaaja toteaa sen . Ensimmäinen pelaaja pussittaa kaikki viisi hänen vastustajan alukset voittaa .

Vastaa