Miten tehdä oma RPG Luonne Personality Quiz

Jotkut roolipeleistä , kuten ” Dread , ” käytämerkin kyselylomakkeen luoda sekäpelihahmoa ( PC ) jajuonipelin . Muut pelit käyttävät merkin tietovisoja auttaa sinua täsmentääluonnetta. Jotkut versiot Shadowrun on20 – kysymyksen kyselyn antaa sinulletapa kehittää hahmon tausta . Sinun ei tarvitse pelata yksi näistä järjestelmistä käyttäämerkin tietovisa auttaa pelaajia keskittymään ideoita ja luoda hahmoja perustuu persoonallisuuden sijaan tilastot . Tietokilpailuja voi olla monivalintakysymyksiä tai lyhyt vastaus , riippuen siitä, miten haluat käyttää niitä . Monimutkaisempitietokilpailu,taustatietoa ja persoonallisuuttamerkkiä on . Voit käyttäätietokilpailu kuinliikunta saada pelaajat miettimään merkkiä kuin ihmiset sen sijaan stat lohkot, tai voit suunnitellajärjestelmää, jossavastauksiatietokilpailu tuottaa tilastot . Ohjeet
kysymykset , jotka kehittävät Luonne
1

Aloita perusasioista. Kuinka vanha hahmosi ? Mikä on hänen rotunsa ? Mistä hän on kotoisin ?
2

Kysyähahmon lapsuuden . Näyte kysymys voisi olla ” Oma suosikki lelulapsi oli :)lelumiekka , B )kemian sarja tai C) jonglööripallot . ” Tämäntyyppisiä kysymyksiä saada pelaajia miettiä, miksi he valitsivatluokan tai ammattiin , että he tekivät . Jos olet tekemässälyhyt vastaus tyyppi tietokilpailu , saatat kysyä pelaajien kertoa heidän suosikki lapsuuden muisto .
3

Kysyähahmojen suhteita heidän perheidensä auttaa heitä mitkä kotinsa elämä oli . Näyte monivalintakysymyksen voitaisiin ”Perheeni elämä oli 🙂 hyvä, B ) huonosti , tai C ) Minulla ei ole perhettä . ” Vaihtoehtoisesti voit pyytää pelaajia kuvaamaan yhden perheen loma kerääminen.
4

Kysy miksihahmo valitsi ammattinsa tai luokka . Olikoerityisesti tapaus , joka teki hänestä päättää toteuttaatyöstä, jota hän on nyt ? Oliko hänellä on toinen työ ennen tätä ?
5

Pose hypoteettisia kysymyksiä . ”Kuningas onpaha mies , mutta kanne häntä horjuttaisimaansodan aikana . You 🙂 erottaa hänet muutenkin , B) odota, kunnessota on ohi tai C) jättää hänet vallassa . ” Kysymykset kuten tämä auttaapelaaja määrittää hahmon moraalinen taipumukset . Vuonnalyhyt vastaus muodossa tietokilpailu , pyydä pelaajat kirjoittavat merkkiä ” moraalinen kompassi : missä he kehittivät moraalinen koodi , joka vaikutti heidän moraalisen päätöksenteon prosessia tai mitä he ajattelevat moraalikoodeista yleensä.
6

Käytä aksioomat auttaa pelaajia määrittää niiden hahmojen elämänkatsomus . ”Aksiooma , joka parhaiten kuvaa minua on 🙂 elämä on vainkulho kirsikoita , B) se, joka kuolee eniten leluja voittaa , tai C)Kultainen sääntö . ” Vuonnalyhyt vastaus tietokilpailu, pyydä pelaajia kirjoittaaselviö , että he tuntevat parhaiten edustaa heidän maailmankuvaansa .
7

Käytä kysymyksiä, jotka auttavatpelaaja määrittää hahmon tunteita viranomaisen tailakia . ” Säännöt ovat 🙂 säännöt, jotkasyystä B) tarkoitus olla rikki , tai C ) parasta arvioitavatapauskohtaisesti . ” Jos käytätlyhyt vastaus tietokilpailu, pyydä häntä kuvailemaan , mitä hän tekisi, jos hän näkirikollisuuden uhkaa .
8

Kysyähahmon tunteita muita ihmisiä . ”Muukalainen on :)ystävä en ole tavannut vielä , B ) joku, joka ei saa hukata tai C) parasta välttää. ” Tai pyytääpelaajia kirjoittamaan , miten he reagoisivat tilanteeseen, jossa he olivatjuhlissa , jossa he eivät tiedä mitäänmuita vieraita .
Kysymyksiä, jotka generoi merkkejä

9

Linkkivastauksia tietokilpailun kykyjensä tulokset tai ominaisuuksia . Hahmo, joka sanoo liikunta on hänen suosikki harrastus onenemmän voimaa tai kestävyyttä pisteet , kun joku, joka haluaa käsittelyssä olisikorkeampi älykkyys tai nokkeluutta maalintekoa.
10

Käytä hypoteettisia kysymyksiä määrittäähahmon linjaus . Amoral vastauksia tehdämerkin paha samalla käytännöllinen niistä tehdä hänelle neutraali ja moraalinen vastauksia tehdä niistä hyviä .
11

Käytä kysymyksiä elämästä kokemus tuottaa taitoja . Hahmo, joka varttuikalastajakylä olisiuinti taitoa. Toinen joka varttuikaupunki voi olla katu .
12

Käytä kysymyksiä työhistoriaan tai etuihin määrittää merkkiluokka tai ammattiin . Hahmo, joka palveli armeijassa olisitaistelija . Hahmo, joka oppipojaksikäsityöläinen voi ollaseppä . Hahmo, joka työskentelinäyttelijä tai muusikko voi ollabard . Hahmo, joka on harras voi olla pappi taipappi .
13

Kysyähahmon puutteita ja vahvuuksia määrittämään haittoja tai reunat . Hahmo, joka ei jätämies takana saattaa olla uskollinen. Joku, joka haluaa ottaa riskejä saattaa ollapeliongelma .

Vastaa