Dungeon Dice Monsters Säännöt

Dungeon Dice Monsters onlautapeli , joka perustuuanime-ja manga-sarjan Yu – Gi – Oh ! . Tämä peli yhdistäästrategiaa ja tavoitteita shakkiaroolipelejä ja maailman luominen elementtejä Dungeons and Dragons . Kuten shakki , DDM kuoppia kaksi pelaajaa toisiaan vastaan​​vuoropohjainen taistelu hyökätäyhdestä ; Peli päättyy, kun yksi pelaaja voittaatoisen Monster Lord . Koneet

DDM sisältää kaikkipalaset tarvitaan pelata. Pelissä aluksella koostuusuorakaiteen sarjan laatat, jotka on 13 laatat leveä ja 20 laatat pitkä . Pelaajat rakentaaDungeon asettamalla Tetris – pala muotoinen seinät . Viisitoista noppaa sisältävät kukinsymboli kummallakin puolella ; Nämä symbolit edustavat vaakunat . Kymmenen hahmot kuvaavat hirviöitä ja vastaavia kortteja antaahyökkäys, elämää ja puolustus pisteen tilastoja näistä hirviöitä . Eri hahmo edustaaMonster Herra . Abacus antaa pelaajien huomatamäärä vaakunat ne tällä hetkellä hallussaan alussa ja jokaisen käännöksen jälkeen ja vahinkomerkit edusta mitään aiheutettu haitta hirviöitä taiMonster Herra .
Setup

Jokainen pelaaja asettaa hänen Monster Lord vastaavasta valkoinen laatta hänen päähänaluksella. Nämä ovatvain paloja , jotka istuvathallituksessa alussapelin . Pelaajat alkavat ilman vaakunat heidän Abacus Crest laskuri . Noppaa pysyvätyhteinen uima-allas , josta joko Pelaaja voi piirtää , jahirviöitä kaikki alkaa pois laudalta , sillä yksikään pelaaja on kutsunut niitä vielä . Hallituksen käynnistyy ilman Dungeon seiniä . Pelaajat pitäisi heittää kolikkoa , rulla noppaa tai käyttää jotain muuta menetelmää määrittää, kuka alkaa ensin .
Ottaa

alussa kunkin vuorollaanpelaaja poimii kolme15 noppaa roll ja rullaa ne . Yhdistelmiä näistä symboleista voi antaa pelaaja mahdollisuuden kutsuahirviö , hänen kimppuunsa vastustajan hirviö , siirrähirviö , valettuhirviön loitsua tai käyttää erityistä kykyä tai ansaanvastustajan hirviö . Riippumatta vaakunatnoppaa näyttää mitkäpelaaja voi tehdä kyseistä risteystä tai myöhempien kierrosta , koska pelaajien ei tarvitse käyttää vaakunat heti ja voi tallentaa käyttämättömät vaakunat helmitaulu . Jos pelaaja kutsuuhirviö , hän on myös vahvistetaanDungeon seinään sen seistä ja siirtyä kautta linjan .
Progression

tavoitteena DDM on tappaavastustajan Monster Lord . Kun pelaaja kutsuuhirviö , hän voi pitää koskevista seinät se siirtyä kohtivihollisen Monster Herra ja käyttää Advance vaakunat siirtää sitä eteenpäinlaatta aluksella . Jokainen pelaaja voi käyttää myösAttack harjanne saada hirviöitä hyökätävastustajan hirviöitä tai Monster Lord . Hyökkäys aiheuttaa vahinkoahirviö perustuuhyökkää hirviön hyökkäys pistettä miinuspuolustaa hirviön puolustus pistettä . Pelaajat seurata hirviön terveyttävahingot laskuri ja tiettyjä loitsuja voi parantuahirviö .
Ending

Jokainen Monster Lord hallussaan kolme Elinvoima . Hirviö on istuaneliön vieressävastustajan Monster Lord hyökätä sitä . Monster Herra ei ole puolustusta pistettä, mutta voi liikkua yhden ruudun kerrallaan mihinkään suuntaan ilman mitään Advance vaakunat ja voi aiheuttaa 10 pistettä vahinkoa viholliseen ilmanAttack harjanne . Jokainen onnistunut hyökkäysvastustajan Monster Lord poistaa yksi sen Elinvoima . Kolmen hyökkäyksiä ,Monster Herra kuolee javastustaja voittaa .

Vastaa