Ohjeet Parker Brothersin Hangman

Perinteisestipeli Hangman onkahden pelaajan peli pelataanpaperille . Vuonna 2003Hasbro yhtiö julkaisipeli Hangman tytäryhtiönsä kautta yritys , Parker Brothers . Peli käyttää tarjottimia , kirjainlaatat ja soittaa koko pelin tavoite . Tavoitteena on arvatavastustajan piilotettu sana , ennen kuin hän arvaa sinun. Hasbro versio on myöskahden pelaajan peli , ja on tarkoitettu pelaajille ikäisille 8 ja ylöspäin . Ohjeet

1

Anna yksi lokero jokaiselle pelaajalle . Jokainen pelaaja tulee sijoittaalokeroon niin, ettänäyttö ikkunanedessä on edessäänvastustaja .
2

Kierrä säädintä liikuttamallanuppikeskusnuolen suuntaan . Lopeta, kunnumero 11 yläosassa näkyy . Näyteikkuna edessä pitäisi nyt olla tyhjä .
3

Valitsenumero sekävastustajan että on kahdeksan merkkiä tai vähemmän . Molempien pelaajien on sovittavasamaan numeroon .
4

Picksana vastustaja tarvitse arvailla . Kirjainten lukumääräsana onsovittava määrä . Pidäsanasalassavastustaja . Valittu sanat täytyy löytyästandardin sanakirjan ja voi olla erisnimiä , supistukset , Sanoja tai slangia . Katso Resurssejaluettelon yhteinen kelvollisia sanoja .
5

Aseta kirjainlaatat edessä väleihin lokeroon niin, että niistä on luettavissa valitsemasi sana . Kirjoita sana uudelleen käyttämällälähtö yläreunassalokero . Tällä kertaa , valittu sana tulisi olla taaksepäin . Molemmat sanat on itseesi päin . Jokainen pelaaja on suorittanut tämän vaiheen .
6

Vuorotellen arvaamaan kirjaimia toistensa sanoja kutsumalla heidät ulos vastustaja . Pelaaja, jonka nimi alkaakirjaimella lähinnä H menee ensin . Vuorotellenensimmäinen pelaaja pelin jälkeen .
7

Otakirjaintiilen ympäri niin , ettävastustaja voi lukea sitä, joskirje hän arvasi onsalainen sana . Kääntyä kaikki kirjainlaatat jotka vastaavatarvannut kirjain . Josvastustaja ei halua arvatasalainen sana , saatpuolestaan ​​. Josvastustaja arvaasalainen sana väärin , käännäsäädintä kohtinuolta niin, että osapyöveli näkyy .
8

Siirrä valitsintanuolen jos vastustaja arvaaväärää kirjainta . Tämä paljastaa osanpyöveli näyttöruudussa jayläreunaan pienenee .
9

Jatka vuorotellen , kunnes toinen pelaajista joko arvaaoikea sana tai ontäydellinen pyöveli kuva näytetään koska arvaamaanväärä kirjain tai sana .

Vastaa