Miten DMDungeons & Dragons Seikkailu

DM , tai Dungeon Master , ontarinankertoja vuonnaroolipeli Dungeons & Dragons Wizards of the Coast . DM : n rooli on luodafantasia maailma, jossapelaajat WLL vuorovaikutuksessa . Hänen täytyy luoda ainutlaatuisia ei-pelissä merkkejä auttaa rakentamaanilluusionpelin . Lisäksi hän on luotava kohtaamisia , tehtävät tai tehtäviä pelaajille näytellä . DM on viettää aikaa kehittää kaikkiaelementtejäD & D pelin varmistaa, ettäpelaajat ovat riittävän entertained.Things tarvitset
Polyhedral noppaa
Dungeons and Dragons Core sääntökirja
Dungeons and Dragons -soittimet Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
kyniä ja paperia
Näytä enemmän Ohjeet

1

Ymmärtääerilaisia ​​merkkejä oman puolueen on luonut . Kampanjan voisi epäonnistua, jos olet kehittänytyksityiskohtaisen kampanja , muttatarvittavat toimet eivät sovi hyvin yhteen oman puolueen ryhmä . Esimerkiksi jos osapuoli on luonutryhmä velhoja ja Rogues , eivätkä perustakampanjan jahtaa örkkejä tai peikkoja . Ensimmäinen tavoite on luodakampanjan, joka on mielenkiintoistapelaajia, ei vain sinulle .
2

Kehitätarina ja mahdollista kohtaamisia ennen peliä , jotta voit ohjatapelaajia ympäri maailmaa loit ; vältetään kuitenkin jäsentäminenkampanjan liian ankarasti . Sallipeli avautua ja virrata luonnollisestisuuntaan , ettäpelaajat haluavat sen menevän .
3

pelaajat voivat selvittää, miten he reagoivat . Jos haluat heidät huomaamaan , että esimerkiksisalamurhaaja piiloutuvat kehikkoa, älä kerropelaajia ” näetsalamurhaaja piiloutuvathäkki. ” Tämä on liian jäsennelty japelaajat eivät ole vapaasti pelata . Sen sijaan onmerkkejä rullaa noppaa määrittää, jos he näkevät jotain . Jos heitto on onnistunut , kerro heillepiilotettu salamurhaaja .
4

Käytä yksityiskohtaisia ​​kuvauksia , mutta älä mene yli laidan . D & D onyhteinen peli japelaajat tarvitse kuvitellatapahtumia ja paikoistasamalla tavalla kuin teet . Keepingyksityiskohdat lyhyt keskittyypelinpelaajien toimia sen sijaan oman tarinankerronnan tekniikoita .
5

Pidä kirjaahahmojen kokemuspisteitä , tai XP , koko pelin . Vaikka Core sääntökirjassa kertoo antamaan XP lopussaistunnon , jotkut pelaajat eivät voi odottaa niin kauan . Kun suurin osapelaajista haluavat XP , antaa se heille ; ei ole mitään järkeä odottaaistunnon loppupuolelle .
6

Pidä valvonnan peli . Jos pelaajat eri mieltä teidän päätöksiä , älä muuta mieltäsi . Jos et,pelaajat hallitapeliä jakampanja hitaasti myttyyn .

Vastaa