Miten tehdä oma Zoo Farm Game

Klaus Teuber , suunnittelijapalkittu lautapeli ” Settlers of Catan , ” väittääparas peli suunnittelijat ovat itse pelin harrastajat . Niille, joillaintohimo eläintarha ja kotieläimet sekä pelejä , suunnittelemaan ja valmistamaaneläintarha maatila peli voi esittääerinomaisen mahdollisuuden hyödyntää kilpailevia intoa . Tehdään oma eläintarha maatila Peli vaatii voit käsitteellistää ja suunnitellamuodossa , tavoite ja rakennepelin ennen testausta sen pelattavuus ja ehkä vielä tärkeämpää , sen uudelleen pelattavuus . Ohjeet

1

Tunnistamuotopelin . Esimerkiksi jos sinulla on ohjelmointitaitoja, voit yrittää suunnitellaatk-pohjainen eläintarha maatila peli , samanlainen MyZoo tai Farm Town . Jos aiot pelaa tätä peliä ystävien tai perheenpaikallaan asetusta, voit suunnitellalautapeli kutenFamily Farm tai Zoomania Zoofari . Voit myös suunnitella muita ei- prop – pohjaisia ​​pelejä , kuten yksinkertainen etsiä aarteita tai trivia – tai tieto – pohjaisia ​​pelejä .
2

Valitsetavoitepeli . Esimerkiksi tavoite voisi olla opettaa tai oppia niin paljon kuin voit noin eri eläintarha ja kotieläimet aikanapelin . Samoin sinun tehtäväsi ehkä kerry pisteitä tai matkustellakartan tai reitin .
3

Päätä peli on kilpailukykyinen tai ei. Kilpailukykyinen eläintarha maatila peli olisi pit sinua vastaan​​vastustaja, jokovirtuaalisen vastustajan taitosielämän vastustaja , kun molemmat yrittävät saavuttaa tavoitteena peli ennen tai parempi kuin muut .
4

käsitteellistää tapa, jollapelin pelaaja siirtyypelin alkua kohti tavoitteena peli . Käytä aivoriihi toimintaa, kuten käsite kaavioita ja freewrites käyttäen muita pelejä vastaaviin tavoitteisiin malleina . Esimerkiksi , jos olet päättänyt luodaeläintarhassa maatilan lautapeli, jonka tavoitteena on ajaa ympärikarttatilan eläintarha vastaan ​​kolme muihin kilpailijoihin , saatat olla pelaajat heittävät noppaa tai kortteja , miten ne liikkuvat pelilaudalla .
5

Suunnittelejärjestelmän eduista ja riskeistä peliisi . Nämä pitämään pelin mielenkiintoinen ja haastava . Esimerkiksiatk-pohjainen peli, jossa yrität Kerää pisteitä perustuu siihen, kuinka monta virtuaalinen eläintarha animals pidät hengissä aikanavuodessa , voit ottaa riskejä, kuten virtuaalinen sairauksien tai muiden vaivoja, jotka voivat vahingoittaaeläimiä . Samoin voit esitellä palkintoja kutenliiallinen ruoka taierityisen tuloksellinen pesimäaikana .
6

rakentaaprototyyppi pelin . Keskitymekaniikka pelin itse, eikälisätty accoutrements kuten fancy malleja tai grafiikkaa . Esimerkiksi , jos olet suunnittelussaatk-pohjainen peli , rajoittaa itsekoodaus liittyvät pelattavuus, eikä koodaus liittyvät grafiikkaa . Jos olet suunnitellaraadonsyöjä metsästää kaltainen peli , keskittyätyyppisiä kohteita voidaan paikallistaa ja huomauttieläintarhassa tai maatilalla , eikä ulkoasuraadonsyöjä metsästää kortti .
7

Testaamekaniikka pelin kanssasopiva määrä pelaajia . Testausmekaniikka vaatii sinua pelin läpi , ottaen huomioon kaikki tauot tai virheitä , jotka vaikuttavatpelin . Huomioi erityisesti , millä keinoinpeli voi olla liian helppoa tai liian kovaa , sekä tapoja, joillapelin voi tulla tarpeeton tai tylsää .
8

Tweakosia pelin , jotka vaikuttavat pelin negatiivisesti . Jos esimerkiksikortti – pohjainen eläintarha , jossa pelaajat vastaavat eri eläintarhaeläinten mahdotonta menettää jossain vaiheessa , koska on olemassarajallinen määrä eläinten kortteja vastaamaan , lisää tyypeissä .
9

Testaa ja viritämekaniikka , kunnespeli on kiinteä , nautinnollista ja haastavaa .
10

Lisää elementtejäpelin tehdäestetiikka valittamalla pelaajille . Jos esimerkiksi olet rakentaaatk-pohjainen peli , suunnitella houkutteleva grafiikkaaeri eläintarha ja kotieläimet . Jos olet suunnitellatrivia -peli , kehittää standardoituja ja helposti luettava pisteet kortteja tai kysymyskortteja . Jos olet suunnitellalautapeli , suunnitellakauniisti säädetyn , maalattu ja kiillotettu pelilauta ja pelinappulat .

Vastaa