Miten luodaanRTS pelissä

reaaliaikainen strategiapeli , tai RTS peli , ontietokoneen tai videopeli , joka asettaapelaaja komentaavirtuaalinen armeija, joka on taistella muita armeijoita . Kuten komentaja ,pelaajan täytyy kerätä resursseja , päättääyksikköjä hän haluaa hänen armeija ja ohjata niitä yksiköitä hyökkäys ja puolustus liikkeitä saavuttaavoiton vaatimuksetpelin . SuunnittelemallaRTS peli liittyy erityisiä haasteita senpelisuunnittelija . Ohjeet

1

Lataapelisuunnittelu moottori . Tämä onohjelma, joka tarjoaatarvittavat puitteetkehittämiseenRTS peli . Stratagus ja Ortsista ovat ilmaisia ​​RTS moottoreihin .
2

Kirjoita ulospelin juonta ja takaisin tarina . Anna pelinmäärättyä asetusta , kuten keskiajalla ,nykypäivään ,post-apokalyptinen aikakauden taikaukaisessa tulevaisuudessa . Luoda useita ryhmittymien pelin ja kuvatatilannetta konfliktin , joka vallitsee niiden välillä .
3

Luo peli yksikköä . Teeerilaisia ​​yksiköitä , jotka täyttävät eri tehtävissä pelattavuus ja torjumiseksi , kuten rakennus- , korjaus- , tiedustelu-, valo torjumiseksi , raskas torjumiseksi , ryhmäveneillä , sniping , ilmatukea , ilmatorjunta- jasuperaseen . Määritä kustannukset näiden yksiköiden mukaan niiden käyttökelpoisuutta. Jokainen RTS peli on joitakin resurssi tai valuutta , joka määrittääpelaajan kykyä luoda uusia yksiköitä ; päättää, kuinka paljon tämä resurssi tai valuutanpelaajan täytyy uhrata kunkin yksikön . Suunnittele yksiköitä siten, että kaikki yksiköt tietyn ryhmittymä on visuaalinen yhtäläisyyksiä .
4

Luo rakennuksia. Asettaa erityisiä tehtäviä jokaisen rakennuksen , kuten yksikön tuotannon ja tutkimus .
5

Luodaanteknologia puu . Asettele kaikkiteknologiat , yksiköitä ja rakennuksia, jotka kukin ryhmittymä voi luoda siten , että edistyneemmät ne ovat käytettävissä vasta sen jälkeen, kun pelaajat ovat tehneettarvittavat rakentamista ja tutkimus rakentamiseen heille .
6

Run peli testejätavallinen kartta . Treenata vikoja , joita esiintyy pelattavuus .
7

Luo peli karttoja . Tee maastot , jotka haastavat pelaajia eri tavoin . Luoda joitakin , jotka ovat symmetrisiä ” navat ” , jotka antavatsaman lähtökohdat kaikille pelaajille . Luo toisia, jotka antavat epäsymmetrinen lähtökohdat , mahdollisesti enemmän pelaajia toisella puolellataistelu kuin muilla .
8

Luo yhden pelaajan kampanjaa . Teemerkkijono kartoista , sen sijaan työllistää yleinen tekoäly , on erityisiä tilanteita , ettäpelaaja on kohdattava , jossa hänen tietokoneen vastustajat ovat erityisiä tehtäviä suorittamaan . Esimerkiksi jotkut kampanja karttoja voi olla vahvistuksia saapuutaistelussa tiettyinä ajankohtina . Paikka laukaisee kartalle, jonka aiheuttavat tapahtumat tapahtuu, kunpelaaja menee tiettyihin paikkoihin tai saa aikaan tietyt tavoitteet .

Vastaa