Vinkkejä Interactive Games

Kukaan ei voi erottaanautinnot pelissä Solitaire aina silloin tällöin . Mutta useammin , että ei , peli etsijät hakevat toimintaa, joka voi viihdyttää heitä aktiivisemmin ja luovasti . Löytää pelejä, jotka kohokohta vuorovaikutteisuus voi ollahaasteympäristössä, joka kannustaa teknologian yksinäisyys . Pysyviä etsijät onneksi palkitaan jännitystä heidän efforts.Get merkkilohkoiksi

Voit pistää enemmän aitous ja yhteys omaan pelejä puvut ja roolileikkejä . Huvittavaa tapahtumia, kuten murha mysteereistä erityisesti hyötyä pukuja . Tällaisessapelissä voit määrittää kunkin osallistujanpersoona ja kannustan kaikkia Don vaatteita joka herättääluonnetta. Ennen tämän tyyppinen peli , mieti harjoittaa muutamia lyhyitä improvisaatiota samoin . Voit oppia hahmosi suhteita , ominaispiirteitämme mieltymyksiään tällä tavalla .
MonipuolistaaContext

Ihmiset usein rajoittaa pelejä ja hauskoja toimintoja yhteen tutusta aihepiiristä tai muoto . Korttipelejä pelataanpyöreä , vihreä , huopa taulukko , esimerkiksi ; keilailu tapahtuuliukas puulattia . Vaihtaminen ylösmaisemia ja taustaapeli voi tuottaa viehättävä kipinöitä pelata. Harkitse monet lasten opettavaisia ​​pelejä , jotka eivät tätä usein suuri vaikutus . Math toimintaa , esimerkiksi työllistääarcade maisemia .
EtsittäväEducational Slant

usein katsoa pelejä muotona poikkeaminen muut kiireelliset ongelmat , kuten töissä tai koulussa . Mutta pelejä voidaan tehostaaripaus oppimisen lisäsi sisään Pelit joita esitellä pelaajat uusille ideoille ovat nautittavaa vähintään kahteen kertaan. He eivät voi aktivoida vain enemmän aivoihin pelatessa , mutta myös tiedon jakamista niin, että se muistetaan hellästi . Etsi toimintaansamukavan tasapainon hauskaa ja tosiasiat .
Älä pelkää Getting Fyysinen

Videopelit muun toiminnan , olivat kerran tunnettiin puhtaasti sit- alas asioihin , kunnesviime kynnyksellä teknologian , joka houkutteli pelaajat käyttämään kehoaan ja käyttää jonkin verran energiaa . Samaan tapaan , kaikki toiminta voi hetkessä tullut enemmän vuorovaikutteinen , kun mukaan joidenkin liikuntaa . Jumping , pirouetting , ja liukuva , esimerkiksi, ovat käyttäytymismalleja, jotka voivat nopeasti käydä nuorille. Mutta myös aikuisille hyötyä kehon osallistumista. Spin -pullon ja aarteenmetsästystä ovat esimerkkejä pelejä helposti muunneltavissa vanhemmille katsojille.

Vastaa