Miten suunnitellahyvä D & D -kampanja

Kun suunnittelethyvä ” Dungeons and Dragons ”-kampanjan , varmista, että olet valmis ennen pelaajat luovat merkkiä. Toinen vaihtoehto on käyttää valmiista kampanja-asetukset , mutta se on parasta käyttää joitakin kekseliäisyyttä tehdä alkuperäisen , mieleenpainuva ja hauska game.Things mitä tarvitset
” Dungeons and Dragons ( D & D ) Core Rulebook ” (valinnainen )

Näytä enemmän Ohjeet
suunnittelu It All Out
1

Pelit yleensä kolmesta viiteen pelaajaa .
2

päättää, miten paljon haluatmerkkejä olla. Käytäydin sääntökirja auttaa tässä vaiheessa . D & D , matalan tason hahmot voivat kuolla hyvin helposti , mutta korkeampi voi tehdä pelin liian helppoa . Tasot kolme tai neljä onhyvä paikka aloittaa .
3

Selvittää, mitäPelin tavoitteena on . Onkoesine antiikin ja käsittämättömän valtaa? Onkoprinsessa tarvitsee pelastamista ? Laumoittain barbaareja noin tuhotakaupungissa? Sinun täytyy suunnitella tätä halunnut antaa pelaajien hahmotsyy pysyä yhdessä .
4

koonnuthyvä selkä – tarinanjuoni . Miksibarbaarit hyökkäävät ? Miksipelaajat haluavat löytääesineen ? Kuka sieppasiprinsessa , ja miksi ? Vältä tarpeettoman monimutkaisia ​​tarinoita ensimmäinen kerta.

Voit suunnitella uloskoko poliittisen järjestelmänperusteellisen juoni , mitenprinsessan sieppauksesta heittää kaiken kaaokseen – mutta harkita, jos se on todella tarpeenmerkkiä voit olla tekemisissä .
5

Tutustuperusasiat pelin . Pidäsääntö kirjoja ympäri , kaiken varalta . Käytälunttilappua pitää joitakin perussääntöjä käteviä , kuten mitä kuutioipelaajalla on roll hyökätä.
6

Teemuutama puoli tontteja vetäytyä , jos pelaajat kyllästyvät .

7

pelaajat luultavasti ei seurata tarinaa juuri niin kuin olet suunnitellut , niin muuttaajuonta , koska ne menevät läpi.
8

Tee muistiinpanoja siitä, mitä pelaajat ovat tehneet pelin aikana – useimmat pelit ovat yleensä ajetaan kerranviikossa useita viikkoja tai kuukausia . Aina ajatella , mitä seurauksia heidän menneisyyden toimilla on tulevissa peleissä .

Vastaa