Stickman School Games

Stickman pelit pitämään lapset viihdyttivät kotona ja koulussa . Stickman ovat merkkejä eri pelejä, jotka myös kilpa-ja strategia . Nauttien pelejä , Opiskelija laajentaa tarkkanäköinen , vastuullinen ja oikeinkirjoitus kykyjä , mm . Stickman pelit pelataan Internetin tai käyttämälläkynää ja paperia . Kaupungin Jumper

Kaupungin Jumper onStickman peli, joka auttaa opiskelijoita hioa ajoitus ja refleksiivinen taitoja. Pelin tarkoituksena on hypätä niin monta rakennuksia ja esineitä kuin mahdollista, kunnes kaikki tasot ovat täydellisiä . Opiskelijan on hypätä tarpeeksi rakennukset ennen kello loppuu . Peliä ohjataantietokoneen nuolilla . Kun oppilaat pelata, ne annetaan vinkkejä lisätä niiden tulokset . Esimerkiksi, jos ne kiinni lokkeja , he ansaitsevatvielä viisi pistettä .
Stickman Sam

Stickman Sam on sekoitus toimintaa , huumoria ja juonen . Voidakseen menestyksekkäästi voittaa pelin , oppilaat saavat harjoitella lukutaitoa . Jokainen peliStickman Sam -sarja on tarjolla koulutusta tehtävillä, joissa harjoitellaan erilaisia ​​taitoja tarvitaan voittaapelin . Näyte tehtävän edellyttämä Stickman Sam pelastaa Bob hänen vankinsa . Opiskelijat oppivat akrobaattisia liikkuva , kiipeilyä ja roikkuu muun taitoja. Peli on tällä hetkellä neljä versiota .
Potta Racers 2

potta Racers 2 tuottama Gonza Games , onajopeli sopii vuotiaille lapsille 10 tai vanhempi. Pelin tarkoituksena on testatatasoa etäisyys ja korkeus pelaajat voivat matkustaa . Ropisee , kun pelaajat harjoittaa temppuja ja on onnistunut lasku ja hyppyjä . Jokainen tehtävä antaa pelaajilleetäisyys ja korkeus maalia . Pelaajilla on myös mahdollisuus päivittää niiden ajoneuvojen , esimerkiksi asentamaan räätälöityjä pyörät , osat sekä kohonneet polttoainekustannukset .
Hangman

Hangman onklassinen tikku peli , jota voi pelata joko tietokoneella tai käsin . Peli on tarkoitus auttaa opiskelijoita lisäämään sanastoja ja oppia uusia sanoja . Pelata pyöveli , yksi opiskelija tekee hirsipuu hirttosilmukka kytketty siihen . Gallows piirretään yläosassapaperia ja valmiiksi piirtämällävaakasuora viiva alareunassa ,pystyviiva tulossa keskustastapystyviiva , jalyhyt viiva menossaoikeaan yläreunassapystyviiva . Laatikon valitseesanan ja piirtääuseita viivojasana sisältää . Muiden opiskelija arvaasanaa , yksi kirjain kerrallaan . Kunkin väärää kirjainta ,laatikon lisääruumiinosa . Pelaaja häviää, joslaatikon valmiiksikehon ennen kuin hän arvaasanaa .

Vastaa