Kuinka laittaa Vertex Brawl Mods

” Super Smash Brothers Brawl ” ( SSBB ) ontaistelupeli Nintendo Wii pelikonsoli , joka sisältää monia legendaarisia hahmoja eri videopelejä . Peli on kehittynyterittäin suuri ja omistautunut fanijoukko, joka on luonut useita välineitä käytetään muuttaapelin merkkiä. DasDonkey Vertex Box onapuohjelma, joka muuttaayksittäisten kärkipisteet 3D-merkin malleja SSBB , jonka avulla käyttäjät voivat luoda kokonaan uusia taistelijoita lisätäpeliin . Vertex muutokset tehdään Autodesk 3ds Max ja lisätäänpelin BrawlBox ,standardi SSBB tiedosto editor.Things tarvitset
Autodesk 3ds Max
BrawlBox
Näytä Enemmän Ohjeet

1

LataaVertex Box sovelluksenDasDonkey verkkosivuilla . Tallenna” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” tiedostooma kansio .
2

MinimoiVertex Box sovelluksen ikkuna ja käynnistäBrawlBox ohjelman . Klikkaa ”File ” pääasiassa BrawlBox työkalurivi ja valitse ” Avaa. ” KorostaSSBB malli tiedosto, jonka haluat muokata, ja napsauta ”Avaa ”.
3

Klikkaa hiiren oikealla ” mallidatan ” invasemman laidan ja valitse ” Export ”. Muutatiedoston nimeksi ” malli ” ja selaa kansioon, joka sisältääVertex Box sovelluksen . Klikkaa” Save” painiketta viedämallin tiedosto .
4

Klikkaa” mallidatan ” kuvake sisälläBrawlBox navigointi -ikkuna laajentaa luetteloa muokattavia pisteiden . Hiiren kakkospainikkeellakärki , jota haluat muokata ja valitse ” Export ”. Muutatiedoston nimeksi ” vertex.ddf ” ja selaa kansioon, joka sisältääVertex Box sovelluksen . Napsauta ”Tallenna” viedäkärki tiedoston . Huomautusnumeerinen arvo” MDL0 Offset ” kenttä Vertex tietojen listalle .
5

SuljeBrawlBox sovelluksen ikkuna ja selaasijainninVertex Box -ohjelman . Kaksoisnapsauta” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” tiedosto ja klikkaa” Luo 3DS tiedosto ” painiketta . SuljeVertex Box sovelluksen .
6

käynnistää3DS Max sovellus . Klikkaa ”File ” pääasiassa 3DS Max työkalurivi ja valitse ” Tuo ”. Selaa kansioon, joka sisältääVertex Box sovellus ja korosta” DDV.max ” tiedostoon . Napsauta”Tuo” painike avaaVertex tiedoston .
7

Napsauta” Muokkaa ” välilehti sijaitsee oikeassa reunassa3DS Max työkalurivi . Napsauta” Vertices ” kuvaketta allaSelection nimikkeen sisälläMuokkaa -välilehti . Muokatamittakaavassa , koko, sijainti ja kiertoeri pisteiden avullakäytettävissä 3DS Max työkaluja .
8

Klikkaa ”File” pääasiassa 3DS Max työkalurivi ja valitse ” Export ”. Selaa kansioon, joka sisältääVertex Box sovellus ja valitse” Save” painiketta . Poistua3DS Max sovelluksen .
9

LaunchVertex Box sovellus ja valitse” Insert 3DS On MDL0 ” painiketta . AnnaMDL0 Offset numero vaiheesta 4 ja klikkaa” Ok” painiketta . SuljeVertex Box sovelluksen .
10

LaunchBrawl Box sovelluksen . Klikkaa ”File ” pääasiassa työkaluriviltä ja valitse ” Avaa. ” KorostaSSBB malli tiedosto, jonka haluat päivittää, ja napsauta ”Avaa ”. Hiiren kakkospainikkeella”malli Data ” kuvaketta ja valitse ”Korvaa ”. SelaasijainninVertex Box sovellus ja tupla- klikkaa”malli” tiedosto korvaa vanhan vertex tiedostojamuokattuna Vertex tiedostoja .
11

Klikkaa ”File” pääasiassa Brawl Box työkalurivi ja valitse ” Save As . ” Selaasijainnin mukaan SSBB malli kuvaa ja valitse” Save” painiketta . Peli nyt ladatamuutettu kärki mallin sijastaoletuksena luonnetta.

Vastaa