HuijareitaCausality Stickman Game

” Syy-yhteys ” onverkossa , flash -peli isännöiverkkosivuilla , Bored . Pelin voit vuorovaikutuksessa ympäristöissä tappaa kaikkistickmen joka tasolla . Jos annatstickmen nähdä toisiaan kuolee , sinun täytyy käynnistää tasolle . On nopea huijareita , jotka takaavat täytät joka tasolla asianmukaisessa järjestyksessä. Taso 1

Painastickman vasemmassa yläreunassa rakennuksen sivuun . Klikkaaantenni lävistäästickman oikeassa yläkulmassa rakennuksen . Kunstickman tuleehissi , klikkaamuutaman kerranmiestietokone huoneessa, kunnes hän lopettaa kirjoittamisen . Hän sitten poistua huoneesta ja päänhissi . Kutenstickman tulee alashissillä taasstickman tietokone huone putoavathissiä , jolloin se laskee kuolemaan . Klikkaahalogeeni valo yläpuolellakaksi stickmen puhuu ensimmäisessä kerroksessa . Valo murtuu ja tappaa molemmat . Lopuksi klikkaamerkkipomo toimistossa toisessa kerroksessa siirtää sitä pois keskustasta . Pomo saa jopa korjatamerkin , luistaa lattialla ja tappaa itsensä reunallavastaanotossa.
Level 2

Klikkaapieniä halkeamia yllä stickman istuu wc . On yksi halkeama vasemmalle ja yksi oikealle kattoon . Näethalkeamia saada isompi . Siirrä tiili pohjassa reunaanvasemmalla puolella katon . Tämä aiheuttaastickman katolle aloittaa kävely yli korjatatiili . Napsauta nopeasti päänstickman istuu wc ja katsellastickman katolle vahingossa työntäätiili niskaanstickman alla , aiheuttaenkylpyhuoneen katto aivojenstickman wc niinstickman katolla Falls puiselle vaakalaudalla . Vessan tappaastickman viemärissä perä . Lopuksi klikkaastickman vuonnaHang Glider saa hänet pudota ja tappaastickman lähelläpuiston penkillä.
Level 3 Osa 1

Klikkaa valokeilassa sijoittaavalokeilaanstickman pysyvän ulkopuolellavasemmalle armeijan tukikohta . Tämä saa hänet toimimaan . Kun hän juoksee , hän kaataatynnyrin . Sitten hän ajaanäytön yläreunaan . Klikkaaylhäältä piipun murskata hänet sellaisena kuin hän juoksee alle. Armeijan kuorma ajaa sisäänkäynninpohja . Huomaat, ettäkuorma on estettyportilla . Klikkaavivun vieressävartija ja avaaportin . Heti kuntrukki alkaa liikkua uudelleen , klikkaavipu laittaaportille takaisin alas . Trukki törmääportti ja spin kohti ensimmäistä tynnyri , joka oli kaadu . Tämä tynnyri räjähtää auton alle ja tappaastickmen autoon.
Level 3 Part II

Kaksi stickmen törmätäkohtausoikealla puolella ja yksi tulee kantaaasetta . Klikkaaase toimimattomia sitä . Stickman laskeeaseen ja aloittaa keskustelunmuiden stickman . Klikkaapuuhäkit valon torni saada ne kaatumaan ja levittäytyvätmaahan , napsautakranaattistickman käteen . Stickman heittääkranaatinlaatikoita . Laatikoita räjähtää ja tappaastickmen .

Vastaa