Miten kokoamaanXbox

Xbox Live on mahdollistanut sen, että jopa yhden henkilön kehitys joukkueet julkaista pelejäXbox ja Xbox 360: lle.Liittyminen maksaakehittämisohjelma on suhteellisen alhainen ; vuodesta 2010 , se maksaa 100 dollariayksilöllisen kehityksen lisenssinXbox Live marketplace.Things tarvitset
Internet -yhteys
Näytä Enemmän Ohjeet

1

Luo jokin taidetta varat, jotka tarvitset oman pelin , kuten kohtauksia , pelaaja merkki malleja ja vihollisen malli . Olettaen, että olet työskennellytkaksiulotteinen peli , voit kehittää kaikkia näitä kuviauseissa grafiikan työkaluja , kuten Photoshop , Illustrator ja Inkscape . Jos sinun täytyy tehdä kolmiulotteisia varat ,vapaan ja avoimen lähdekoodin Blender onhyvä vaihtoehto .
2

Lataa Visual Studio ( ks. Resources ) ja sen XNA plugins ; XNA onpelin kehitysalustaXbox . Ei tarvitse ostaaammatillinen Visual Studio-version , niin voit ladata ilmaisen ” ilmaista ” versio ; ei myöskään tarvitse ladatatyökalut kaikkienCLR ( Common Language Runtime ) kielet , koska voit käyttää vain C # kehittää Xbox . Lataaminen Visual Studio Express C # jaXNA puitteet ovat kaikki sinun täytyy tehdä , kun se tulee kerätä kehitystyökaluja .
3

Käynnistä Visual Studio . Sinua pyydetään valitsemaansovelluksen tyypistä haluat työskennellä . Sinun täytyy valitaXNA vaihtoehtoXbox . Sinua pyydetään nimeämään hakemuksesi ja kertoa Visual Studio sinne, minne haluat pelastuu; voit tallentaasovelluksen minne haluat, vaikka se onkauko- tai web -asemaan . Kun olet syöttää nämä arvot , Visual Studio luo joitakin koodi saada hakemuksesi alkoi .
4

Code mitään luokkaa, että saatat tarvita pelin. Johtuenuseita erilaisia ​​pelejä , mitä mahdollisesti kehittää , ei ole neuvoja , jotka pätevät kaikki mahdollisuudet . Esimerkiksi pelaaja merkki luokka voisi näyttää tältä : class Pelaaja { int terveys ; int valta ; } . Tämä erittäin perusnäytteestä luoluokan pelihahmoa , jotka ovat määritteitä terveyttä ja voimaa . On selvää, olet menossa haluavat kirjoittaa mukautetun luokat pelin , muttaesimerkki on ohjenuorakoodin syntaksin .
5

Klikkaa”Suorita ”-painiketta tai paina F5 aloittaa koota projektin . Kääntäjä tarkastaa syntaksivirheitä projektin ; Syntaksivirheet riviä koodia , jotka rikkovat C # : n sääntöjä . Sinun täytyy korjata kaikki mahdolliset syntaksivirheitä ennenkääntäjä onnistuneesti kääntääkoko pelin .

Vastaa