Miten Suoritahyvä Pöytäpelit Roolipelit

Ei ole väliä mitä te kutsutteasemaa , on se Dungeon Master , Game Master , Game Control tai vain Storyteller , joka pöydälle roolipeli harteilla henkilön kudontamaailman ja kertoo tarinan . Muutamalla yksinkertaisella toimenpiteellä , mitään pöydälle roolipeli istunto voi ollahyvä one.Things tarvitset
Lähde Kirjat ( vaihtelee peli)
Notebook
Näytä Enemmän Ohje

1

Kokoaryhmä pelaajia . Asiat harkitsemaan ovat miten vakavapelaajat ovat noin näy , niiden aikataulut ja minkälainen peli he haluavat pelata . Jos sinulla onjoukko ystäviä, jotka todella haluavat pelataviitta – ja – tikari vakooja sellainen peli , ja yrität kiinnostusta niitä avaruudessa ooppera , mahdollisuudet ovat ne eivät ole halukkaita työskentelemään kanssasi . Kun pelaajat ja pelityyppi on päätetty , on aika alkaa kootayksityiskohtia .
2

luoda maailmanpeli tapahtuu tuumaa Vaikka monet kertojat käyttävät premade maailmoja , joka ei anteeksi tämä vaihtoehto . Jos pelaajat tulevat olemaan kaupunkiajossa , te, kutentarinankertoja , pitäisi tietää kaikki , että kaupunki , jostapunaisten lyhtyjen on , ettänimipylly kulmassa . Enemmän mukana ja yksityiskohtaiset tietosimaailman ,enemmän upotetaan pelaajasi tuntuu kuinosa sitä .
3

Keksikäätontti rivi . Jotain pitää tapahtua , jottaseikkailu tapahtuu . Ehkähahmot joutuvat pudonnutnykyajan peruskoulun osaksiouto maailma tappava satujen , tai ehkä on olemassapoliittinen vallankaappaus keskuudessavampyyrit Chicagon valitanukke Prince — mitäjuoni on , sinun pitäisi tietää sen sekä teetmaailmassa se ​​tapahtuu sisään Kuitenkintontti ei pitäisi kiveen — pelaajat voisi tehdä jotain odottamatonta , jajuoni poiketa . Ole valmis muuttamaan .
4

Istu alas jokaisen yksittäisen pelaajan ja auttaa heitä veneet luonnetta. Tämä antaa sinulleparemman käsityksen siitä, kukahahmot ovat , ja kuinka ne sopivatmaailmalle, että olet tehnyt . Joskus käsitteet täytyy säätää tai heitetään kokonaan pois . Tämä estää pelaajia määrätietoisesti tekemään asioita, jotka eivät toimi maailmassa ne tulee olemaan , ja se antaa sinulle , koskatarinankertoja , tarpeeksi tietoa antaa kunkin merkin ja yksilöllisiä juoni koukku .
5

Tarkista maailman ja tontti rivi kunpelaajat ovat tehneet merkkiä. Sinun pitäisi tietää tässä vaiheessa , mitenhahmot sopivatmaailmaan , keitä he ovat ja miksi he olla mukanajuoni linja, että olet luonut . Se on tässä vaiheessa sinun pitäisi myös varmistaa, että rikolliset eivät ole liian voimakas, ja että vaikkapelin pitäisi olla haastavaa , se ei ole ylivoimainen . Kun kaikkiyksityiskohdat ovat paikallaan , on aika heittää noppaa .

Vastaa