Interactive Mystery Games for Kids

Arvauskilpailut ja mysteeri pelejä voi pelata toistuvasti ilman koskaan vanhaksi . Koska monet niistä vaativat vain yksi pelaaja arvatamysteeri ,ryhmä lapsia yleensä haluavat pitää pelaasamaa peliä , kunnes jokaisella on ollut mahdollisuus ollaguesser . Vaikka jotkut näistä peleistä ovat monimutkaisia ​​oppia ,ryhmä lapsia , jotka on oppinut pelaamaan niitä yleensä halua pitää pelissä niitä uudestaan ​​ja uudestaan ​​. Mafia

Mafia onmonimutkainen mysteeri peli paras pelataanvanhempi ryhmä lapsia .

Aloita määrittämällä roolit . Johtaja , tai ” kertojan ” voi tehdä tämän napauttamalla päät kun kaikkipelaajat ovat silmät kiinni . Valjastaa kaksi mafia , yksi poliisi ja yksi lääkäri . Sitten alkaa näytelmän ringissä . Jokainen pelaaja tulisi esitellä itsensä ja todetaan, että hän ei olemafia , jolloinsyy , jos hän haluaa (syyt ovat yleensä typerä ) . Sen jälkeen kun jokainen on tuonut itsensä ,kertojan ilmoittaa, että se ' s yöllä ja sanoo: ” Kaupunkilaiset , mennä nukkumaan . ” Kaikkien toimijoiden on sulkemaan silmänsä .

Vaikka jokainen ' s silmät ovat kiinni ,kertojan sanoo: ” Mafia herätä ja valitse uhri . ” Kaksi mafia pelaajat sitten etsiä , tunnistaa toisensa katsomalla toisiamme , ja hiljaa valita hänelle osoittamalla . Kaksi mafia on sovittava kenet he haluavat ” tappaa . ” Kun he ovat päättäneet ,kertojan sanoo: ” Mafia mennä nukkumaan . ”

Seuraavakertojan sanoo: ” Tohtori, herätä ja pelastaa jonkun . ” Lääkäri hiljaa avaa silmänsä ja pisteitä yksi henkilö . Tämä henkilö on ”tallennettu ” alkaenmafia , joten joslääkäri sattui valitahenkilön, jonkamafia aikoi tappaa , niin että henkilö ei ole poissa pelistä .

Seuraavakertojan sanoo: ” Poliisi , herätä ja tehdä arvata . ” Poliisi hiljaa avaa silmänsä ja pisteitähenkilö, joka hänen mielestään voisi ollamafian . Kertoja antaa hänellethumbsup varten kyllä ​​taipeukalo alaspäin ilman , joka osoittaa, onko kyseinen henkilö onmafia vai ei .

Lopuksikertoja sanoo: ” Kaupunkilaiset , herätä , lukuun ottamatta [ ,”pelaaja, joka valittiinmafia ] . ” Pelaaja, joka valittiinmafia on pois ajaksipelin . Hän voi pitää silmänsä auki koko loppuvuoden pelata, mutta hän ei voi puhua tai tehdä mitään ääniä, jotka osoittaisivatidentiteetinmafian muille pelaajille .

Kaikkipelaajat voivat sitten syyttää muita pelaajia olemisen mafia . Jokainen saa tehdä syytöksiä , ja kaikki saavat valehdella . Jos joku on syytettymafian , toinen pelaaja on ” toinen ” syytös . Jos syytös on siirretty , niinsyytetty on mahdollisuus puolustautua . Kun hän on valmis , miksi hän isn ' tmafia , sittenloput pelaajat äänestys siitä ” suorita” häntä . Ääntenenemmistöllä voittaa . Peli jatkuu , kunnes yksi pelaaja on ” panna täytäntöön.” ” Teloittaa” soitin , kuten” tappoi ” pelaajia , on poismuustakierroksen ja voi pitää silmänsä auki, mutta ei voi puhua. Kun pelaaja on ” toteutettu ” kertojan sanoo: ” Kaupunkilaiset , mene nukkumaan” ja peli jatkuu kuten edellä. Peli jatkuu , kunnes joko kaikkimafia on toteutettu tai kaikkikaupunkilaiset ovat tappaneetmafia .
Wink

Wink on samanlainen kuin mafia , sillä se edellyttää, että jokainen yrittää arvata kuka” tappaja” on , mutta sen säännöt ovat yksinkertaisempia . Pelata Wink , valitse yksi pelaaja ( yleensä napauttamalla päätään kun kaikki muu ' s silmät ovat kiinni) olevan” tappaja”. Pelaajat sitten istuvat piirissä . Tappaja ” tappaa” muiden pelaajien silmäniskuja niitä . Jos pelaaja vilkutti , hän on hiljaa laskea 10 ja sitten pudota alas . Muut pelaajat yrittävät arvata kuka on silmäniskuja . Jos pelaaja luulee tietää, kuka” tappaja” on , hän sanoo , ”Minulla onepäilty ! ” ja sitten ilmoiteta äidin mielestä se on . Jos hän on väärässä , hän on poissa ; jos hän on oikeassa ,kierros on ohi .
Psykiatri

Psykiatri onmysteeri peli, jossaryhmä pelaajia luopalapeli , että yksi pelaaja on selvittää . ” Psykiatri ” lähtee huoneesta , jaloput pelaajat istuvat piirissä ja valita, mitä heidän ” tauti” tulee olemaan . Se voisi olla jotain yksinkertaista , kuten ottaa kosketa näppejään lattialle joka kerta he puhuvat ; tai se voi olla monimutkaista , kuten identiteetin sekaannusta niin että jokainen luulee olevansahenkilö istuu hänen oikealle . Kun ryhmä on sopinut heidän ” ongelma” psykiatri tulee takaisin sisäänpsykiatri kysyy ryhmän jäsenten kysymyksiin. Sen täytyy käyttää kysymyksiä , joihin voi vastata ”kyllä ​​” tai ” ei” Hän on käsiteltävä jokaisen kysymyksentiettyyn henkilöön , eikäkonserni kokonaisuudessaan . Kunpsykiatri on tajunnut”ongelma ” yhteinenryhmä , sittenkierros on ohi , ja toinen pelaaja saavuorollaanpsykiatri .
Village Chief

Village Chief edellyttää myös yksi pelaaja selvittää mysteeri ryhmän asettamia . Yksi henkilö lähtee huoneesta , jamuun ryhmän istuuympyrän ja valitsee yhden henkilön olevan” kylän päällikkö. ” Chief sitten alkaaliikettä , kuten heiluttaa käsiään ilmassa , jossamuun ryhmän matkii . Kun koko ryhmä tekeeliikkeen ,ryhmä vaatiiulkopuolella pelaaja tulla takaisin sisäänulkopuolinen tulee seisomaankeskelle ympyrää . Kyläpäällikkö ajoittain muuttaaliikettä jamuulle ryhmälle seuraa häntä johtaa. Henkilö keskelläympyrän yrittää selvittää, kukakyläpäällikkö on .
Kaksi totuuksia jaLie

Kaksi totuuksia javalhe onhyvä peli ryhmälle lapsia saada tuntemaan toisensa paremmin . Jokainen pelaaja vuorollaan , yksi kerrallaan . Aikanapuolestaan​​pelaaja on ilmoitettava kolme ” faktat” itsestään . Kaksitosiasiat ovat totta , ja yksi onvalhe . Loputpelaajat arvata, mikä väite onvalhe . Jokaiselle pelaajalle joka arvaa väärin ,tehnyt pelaajalausuntoja saapisteen . Jokainen henkilö, joka oikein arvaavalhe myös saapisteen . Peli jatkuu, kunnes jokainen on ollutmahdollisuus kertoa kaksi totuuksia javalhe , japelaaja jolla on eniten pisteitä lopussa peritty voittaa .

Vastaa