Esikoululaisten Circle Pelit

Vuoden esikoulu , opiskelijat oppivatalkaa eri aiheista, kuten matematiikasta ja käsittelyssä. Koska lapset tuossa iässä on vaikea keskittyä tiettyihin oppitunteja , pelaaminen ryhmä ympyrä pelejä – toimintaa, jossa osallistujat koota itsensäistuma -tai seisoma ympyrä – auttaa opiskelijoita parantaa keskittymistä, muistia ja yhteistyötaidot . HeittoSmile

Sitopiskelijoidenympyrän ja ilmoittaa heille, että koko pelin ne eivät voi hymyillä tai nauraa , ellei se ole heidän vuoronsa . Pickopiskelijaympyrän ja kertoa hänelle hymyillä niin laajalti kuin hän voi , pyyhihymy pois hänen kasvonsa käyttäen kätensä ja ” heittää ” sensatunnainen henkilöympyrän . Että henkilö saaliithymy , liikkuu kätensä hänen suunsa ja virnistää . Sitten hän heittää hänen hymynsä toiselle satunnainen henkilöympyrän . Pelaaja, joka hymyilee vuorolla saa esteellinenpeli .
Kuuma peruna

Keräälapsetseisoo ympyrän . Kytke musiikkia ja käsi yksi pelaajistapieni pallo tai Hacky säkki . Pelaajat nakatapalloa yhdeltä pelaajaltaensi ikään kuinpallo on erittäin kuuma koskettaa . Satunnaisella hetkellä kääntää musiikin pois päältä . Soitin jätetään seisomaan palloa saa esteellinenpeli . Käännämusiikkia uudelleen japelaajat jatkavat heitinpallon ympärilläympyrä , pysähtyen vasta kun musiikki sammuu . Poistaa kaikki pelaajaa jolla pallo ainamusiikki lakkaa . Viimeinen pelaaja jäljelläympyrä voittaa pelin .
Colors

Sitlastenympyrän ja valitseopiskelija valita värin hänen valintansa . Opiskelija istuu hänen vasen on nimetä jotain että väri . Esimerkiksi joslapsi valitsi ” vihreä ”, muut voivat todeta asioita, kuten ” ruoho ”, ” lisko ” ja ” rahaa . ” Tämä jatkuu ympäriympyrän , kunnes se saavuttaa viimeinen pelaaja , joka poimii toinen väri . Opiskelijat sitten nimeksi asiat muodostuuuusi väri . Lisätä kilpailua peliin , poistaa pelaajia, jotka voi ajatellauuden objektin . Viimeinen pelaaja jäljelläympyrä voittaa pelin .

Vastaa