Hauskoja pelejä Asteen 3

Luokkahuone pelejä kolmannella luokalla tietokilpailu opiskelijoiden hauskoja tapoja sekä mahdollistaa turvallisen sisä virkistys . Playing akateeminen pelejä ei tarvitse olla tylsää , varsinkin jos voit tarjota palkintoja voittajillepelejä , kutenpala karkkia tai ylimääräistä opintopistettä . Hauskoja pelejä luokan kolme liittyy myös kaikkioppilaan luokka , joten voit toistaa niitä suuria ja pieniä lapsiryhmille . Kertominen Bingo

Tulosta bingo kortitmalli (ks. Resources ) . Jokainen opiskelija saa kopionbingokortti . Sitten opiskelijat valitsevat jonkin25 numeroa alareunassakortin , kirjoittaa yksi kuhunkin neliöön . Odota muutama minuutti opiskelijoille valitanumerot . Käytä sittenjoukko muistikorteista valitakerto , lisäämällä tai vähentämällä tosiasia . Poista kaikkikerto nolla muistikorteista yhtä lukuun ottamatta , jotta se olisi helppoa . Lueongelman ääneenflash-kortti . Opiskelijan tulee laskeanumero ja merkitse se niiden bingo kortit , jos heillä onoikea numero . Kun opiskelijat tekevät vaaka-, pysty tai diagonaalinen linjat korttinsa , he huutavat ” Bingo ! ” ja voittaa pelin .
Four Corners

Tämä peli voi pelata kolmasluokkalaisille aikanatauon tai sisätiloissa syvennys ajan . Ripusta tai laitanumero neljä kulmaaluokkahuoneessa . Yksi lapsi laittaa päänsä alas ja loput nopeasti ja äänettömästi kävellä yhteenkulmat kunopiskelija hänen päänsä alas laskee 10: een. Kun olet valmis laskennanopiskelija huutaa yksi neljästä numeroitu kulmat , ja jokaisen, joka seisoi siinä nurkassa istuutuu . Peli toistaa kunnes vain yksi opiskelija jäävoittaja .
Head Up 7 Up

sateinen syvennys iltapäivällä, kolmas laadut voivat pelata tätä peliä sisällä liikaa. Opettaja poimii seitsemän opiskelijaa aloittaa jotka tulevateteen . Yksi seitsemästä valitaanjohtaja, joka sanoo , ” Heads alas , peukkua . ” Lisäksiseitsemän valittu ,muun luokan työntää päätään alas työpöytänsä niiden peukkua . Seitsemän valittu mennä ympäri ja kosketa yksi peukalo jokaisen . Sitten he menevät takaisin eteen ja seistä vieressä toisiaanriviin . Johtaja huutaa , ” Heads up , 7 up . ” Lapset , joiden peukalot poimittiin seisomaan ja yrittää arvata kuka valitsi heidät . Jos opiskelija arvaa oikein, hän korvaa se, joka valitsi hänet ja tulee yksipoimijoiden seuraavalle kierrokselle . Jos opiskelija arvaa väärin, hän istuutuu .
AroundMaailman Sivuston

Luo ensin suuri muistikorteista mitään kolmannen luokan kohde, jota haluat pelatapeliä esimerkiksi matemaattisia ongelmia . Kaikkiopiskelijat istuvat piirissä . Opettaja valitseeopiskelija aloittaa pelin . Lapsi seisoo takanaseuraava opiskelijaympyrän oikeutensa. Opettaja nostaaflash- korttipainettava selvästi kysymys . Ensimmäinen opiskelijaympyrän sanoavastauksen saa seistä takana seuraava henkilöympyrän . Josistuu opiskelija kertoovastauksen ennen muita ,seisoo opiskelijan tulee istuanimetty ” voittaja” johdolla. Tämä prosessi toistuu, kunnesopiskelija menee kokonaan ympäriympyrän .

Vastaa