Pelit tunnistaa Angles in Geometry

Geometry onmatemaattinen tutkimus ominaisuuksien muotoja . On olemassa kahdenlaisia ​​geometria : tasogeometrian ja kiinteä geometria . Tasogeometria käsittelee litteät tuotteet, kuten ympyröitä ja kolmioita , kun taas kiinteiden geometria tarkastellaan monimutkainen , kolmiulotteinen muotoja, kuten prismat ja aloilla . Vuonna tasogeometrian opitaan kolmiot ja niiden kulmat . Sijaan Rote ulkoa erityyppisten kolmioiden , käyttää pelejä apuvälineinä matemaattisiin oppimisvaikeuksiin hauskalla ja positiivisella tavalla . Kulma Bingo

Bingo onmonipuolinen luokkahuone peli, jota voidaan helposti muokata lähes mistä tahansa aiheesta , mukaan lukientutkimus näkökulmista. Tämä peli vaatii erityisesti tehty bingo kuvallista korttia kolmioista numeroiden sijasta . Mennä verkossa ja löytääbingo kortin malli , tulostaa ja piirtääkolmioita tyhjät ruudut . Pelata kulma bingo,soittaja valitseebingo kirjeen javastaavan kolmion . Ensimmäinen Opiskelija, joka on yksi täysi linja ja huutaa ” bingo ” onvoittaja joka kierroksella . Kulma bingo onhauska tapa opiskelijoille visuaalisesti tunnistaaerilaisia ​​kolmioita.
Angle Väritys

Koska kulmat ovat hyvin näkyvästi jokapäiväisessä elämässämme , se on helppo tunnistaa kulmat lähes mitään kuvaa. Etsiväritys sivukohtaus , jossa on paljon suoria linjoja ja pyydä oppilaita merkitsemään kaikkikulmat he näkevätkuvan . Kuvia rakennusten ja muiden rakenteiden sisältävät usein monia suorat linjat ja kulmat . Käytäeriväristä merkki tunnistaa jokainen kolmion . Tämä harjoitus auttaa oppilaita oppivat tunnistamaan eri näkökulmista sisällämonimutkaisempi kuva .
Scavenger Hunt

kulmat ovat kaikkialla ympärillämme – kaikkialla, missä kaksi viivaa leikkaavat , ne muodostavatkulman . Koska kulmat löytyy melkein missä tahansa, se on erittäin helppo luodakulma – teemalla raadonsyöjä metsästää . Lähetä opiskelijat uloskoulun pihalla ja pyytää heitä tunnistaa viisi kunkin kulman . Pyydä heitä piirtämäänkulmapaperillekuvaus siitä, missäkulmassa sijaitsee . Tämä peli auttaa opiskelija tunnistaa kulmat jokapäiväisessä ympäristössä ja ymmärtää niiden peruskäsitteet .
Täytäaihiot

Onpaljon liittyvän terminologian kanssatutkimuksen kolmioista ja kulmat . Sanat , kuten akuutti ja tylppä , ovat uusia termejä, jotka ovat joskus vaikea muistaa . Tutustuttaa opiskelijateri käsitteitä ja määritelmiä , jotka liittyvät kulmat , luodatäytä tyhjä peli . Täytätyhjiä sivuja on helppo tehdä itseäsitekstinkäsittelyohjelmaa . Vaihtamalla avainsanojalauseen aihioitavastauksia. Jaa luokka joukkueita ja ne täyttää niiden levyt . Ensimmäinen joukkue oikein täytä kaikkiaihiot voittaa palkinnon . Kunlevyt on täytetty , niiden tarkistaminen luokan kanssa varmistaakseen, että kaikki tietävätoikeat vastaukset .

Vastaa