Säännöt Kiinan Jump Rope Pelit

Kiinan hyppynaru onpeli nauttivat lasten leikkikentillä ja kuntosalilla joka testaa niiden koordinaatiota, tasapainoa ja muistia . Hyppynaru onsilmukka verhoiltu joustava , noin puoli tuumaa halkaisijaltaan jamuutaman metrin pitkä . Se on venynyt kahden pelaajan samalla kolmasosa ( tai enemmän ) pelaaja vuorottelevat hyppääminen tai ympärillevenytetty köyden . Setup

Kaksi pelaajaa seistämuutaman metrin päässä toisistaan ​​, vastakkain . Hyppynaru silmukoidaan ympärille jokaisen pelaajan nilkat ja venytetty tiukka luodasuorakulmio , noin 12 tuumaa leveä , välilläpelaajien jalat. Kolmas pelaaja seisoo sivuun odottamaan aloittaa hyppääminen .
Peli
< p >kolmas pelaaja on nyt hypätämalli , ulos jaköydet taas laulamassa liikkeitä kuin hän menee . Liikkeet täytyy tapahtuatietyssä järjestyksessä , ja jalkatyö on oltava täsmällisiä siirtyäseuraavalle tasolle . Jokainen sarja siirtyy pitenee ja vaikeus pelin edetessä .
Liikkeet
< p >liikkeet ovat seuraavat : In ( hyppää molemmat jalat välillä kaksi köydet ) , out ( hyppy molemmat jalat takaisin toiselle puolelleköydet ) , on ( hyppy molemmat jalat ja maa toinen jalka kunkinrinnakkaisen köydet ) , päin ( hyppää molemmat jalat ylikaksi köydet vastakkaiselle puolelle , clearing kaikkiköydet ) Satuloikaa Out ( hyppy ja levitäjalat niinjalat ovat ulkopuolellaköydet , mutta vastakkaisilla puolilla ) , Side by Side ( hyppää molemmat jalat niin, että vain yksirinnakkain köydet on jalkojen väliin , sitten nopeasti hypätä ja aseta molemmat jalat vastakkaisille puolillemuut köysi ) .
Sequence

Lapset voivat tehdä omia sekvenssit ja pelata mukaan omat säännöt , luoda vaikeampaa sekvenssit , koska ne menevät , muttayhteisiä lähtökohtia järjestys on : In , Out , Side by Side , on , In , Out .
Miss
< p >Miss tapahtuu, jospelaaja ei saadajalka molemmin köydet aikana”on” hypätä , tai muuten flubshyppy ei suorita sitä oikein ( hyppää molemmat jalat sivuun kun ne pitäisi hajallaan , esimerkiksi ) , tai jospelaaja tekee liikkeitä poisoikeassa järjestyksessäsovittu järjestyksessä. Tässä onhyvä muisti on tarpeen edetä ylemmille tasoille. Miss johtaamenetti puolestaan ​​jaseuraava pelaaja linjassa saa hypätä .
Vaikeustaso kasvaa
< p >peli muuttuu haasteellisemmaksi , kun vaihtelut lisätään esimerkiksi nostamalla köysi ylempänäruumiinpolvet , vasikat , reidet jopavyötärö . Toinen vaihtoehto on silmukkaköyden ympärille vain yksi nilkan kunkin tilan pelaaja , mikä luohyvin pieni suorakulmainen alue, johonkolmas pelaaja täytyy hypätä .
Kolmas haastava siirto onristiin rastiin hyppy , jossahyppääjä on koukku sisällä hänen jalka ulkopuolella kunkin köysi ja vedä se poikkivastakkaiseen köyden luodaX , sitten hypätäennalta määrätyn määrän kertoja rajan ja uncrossing jalkansa menettämättäköyttä , ja lopulta hypätä selkeä sekä köydet ja ulossuorakulmion .

Vastaa