Christian Tongue Twister Pelit

Christian sanahirviö pelit toimivat hauskaa jäänmurtajat uusien jäsentenkristillinen ryhmä ja toimia hyvien äänen avaus – ups valmisteltaessa vakavia Bible puhetaito myöhemmin . Tällaisten pelien auttaa sitoutumaan jäseniä virtaa aktiivisuus nostaapositiivista henkeäryhmässä ja saadaryhmään työskentelevät yhdessä yhtenäisyyden , kun keskitytään epäsuorastiChristian dynaaminen. Kierros Lammas

Pelin tavoitteena on pitääsanahirviö menee noinympyrä pelaajia . Ryhmän johtaja sanooensimmäinen sanasanahirviö ja sittenseuraava pelaaja sanooseuraavan sanan ja niin edelleen ja niin edelleen, kunnessanahirviö on kulunut noinympyrän . Sanahirviö pitäisi kerätä nopeutta , jonka tavoitteena on pitää se menee noin , kunnesjohtaja huutaa, ”Round lampaita ! ” Jossanahirviö rikkoohorjuvaa pelaaja , että pelaaja on pois, kunpeli jatkuu , kunnes lopullinen huutaa annetaan taiviimeinen pelaaja jää seisomaan. Christian Tavoitteena on koskaan lähteä yksi pelaaja seisoo kuin kadonnut lammas .
KalatTwist

Esittelyssäbeanbag kala nimeltä Twist ympyrän ,ryhmänjohtaja huudahduksia ” twist! ” ennen heittääkalat toiselle pelaajalle . Sieppari alkaasanahirviö ja sanoo,ensimmäinen rivi nopeasti ja huutaa , ” kierre! ” ennen heittääkalat toiselle pelaajalle . Peli jatkuu kunnessanahirviö on valmis jauusi sanahirviö on alkanut. Pelin tarkoitus on pitää kieli – Twisters menossa pitääkseenkala uima eteenpäin symbolisesti levittääkristillistä sanomaa . Peli päättyy, kunpelaaja päättää huutaa , ”kalaTtwist ! ” sijaan alkaauusi sanahirviö . Mutta jospelaaja on jätetty pois pelistä ei tarvinnutmahdollisuuden pelata ,peli on menetetty, koskakala on saavutettava kunkin pelaajanpeli . Josrytmipeli rikkoohorjuvaa pelaaja taikala putoaa,kala on aloitettava uima taaksepäin , niinkieli – Twisters on sanottukäänteinen . Kunkala saapuu takaisin alussa ,kala voi aloittaa uinti taas eteenpäin .
Blind Twister

Standing satunnaisesti ympäri huonetta , eri suuntiin ja silmät kiinni ,pelaajat alkavat . Ryhmän johtaja ei käynnistypeli, koska pelaaja voi aloittaavalitun sanahirviö . Jokainen ihminen tarvitsee sanoa sanaakaansanahirviö . Muttavaikeuksiaseuraava pelaaja on tietää tarkalleen, milloin tulla sisään ilman toisen pelaajan tulossa seuraavaan sanaan samaan aikaan . Jos kaksi tai useampi pelaaja tulevat samaan aikaan , peli menee takaisin alkuun . Tavoitteena on toimia yhdessä sokea usko loppuunsanahirviö .

Vastaa