Miten suunnitellaKenkä lautapeli

Kehittäminenalkuperäisen pelintietty määrä pelaajia aloitetaan yleensämielikuvituksellinen käsite kuten kenkiä tai muodista . Klassikoita, kuten Parcheesi , Tammi ja Monopoly on yhteinen nimittäjä – sielläerityinen tavoite , että jokainen pelaaja voittaa . Pelin kehittäjät keksiä ja muotoilla lautapelejä myös luoda liikkuva token kappaletta mukaanpelityyppi . Ottamalla aikaa hahmotella ja piirtääkenkä pelilaudan sekä muut pelin elementtejä , voit luoda useita versioita taas hienosäätöäobjective.Things tarvitset
Notepad
piirustus paperi
F ja H pencil and värikynät tai merkkiaineet
Scanner Personal tietokone
grafiikkaeditorilla
Inkjet tarra tai tarra paperi
Sharp paperi sakset
Askarteluveitsi
leikkuulauta

Näytä enemmän Ohjeet
1

Kirjoita uloskäsite ja tavoitekenkä pelinotepad . Esimerkiksi ovatpelaajat heittävät noppaa liikkua pitkinaluksella , laskeutuen suunnittelija myymälä lohkoja . Ensimmäinen pelaaja päästäpelin loppuun voittaa parhaan kenkäsuunnittelija vuoden . Sisällyttämään kuuluisa kenkäsuunnittelija vähittäismyymälöissä , kuten Jimmy Choo , Stuart Weitzman ja Manolo Blahnik , sekä kumivälys ja myynti lohkoissa seuraamuksia . Vaihtoehtoisesti onpelaajia vuokrata tilaa tai ostaasuunnittelija tallentaa niinfranchising .
2

Piirräpelilauta piirustus paperilleF lyijykynä juonteita jaH kynä määritelmä . Piirrä esimerkiksikenkä pääpiirteetpelilaudan . Jos haluathallituksen taittaa , merkitätaitosviivat hallitsija .
3

Kartta ulospelin konsepti tietyn määrän pelaajia sekä ikähaarukka . Voit esimerkiksi luodapelin neljästä kuuteen pelaajia iältään 12 ja vanhemmat. Viittaan käsite ja tavoite 1. vaiheessa . Sisällytä mitenpelaajat liikkuvatpelilaudalla , kuten liikkuvaa noppaa tai poimien korttia .
4

Kirjoittaa pelin kortit kenkä trivia mukaanikäryhmä . Esimerkiksi jospeli on vuotiaille lapsille 12 ja vanhemmat , kuuluu tween -vaikutteita trivia ja muoti kysymyksiä, kutentällaisia ​​jalkineitasuosikki julkkis pukeutui klopunainen matto tapahtuma . Lisää monivalintatehtäviä vastauksia auttaapelaajia .
5

suunnittelu peli kuponkia. Esimerkiksi luonnos eri jalkinetyypit kutentikari , Mary Jane , Penny tyhjäntoimittaja , sandaali , gladiaattori japentu kantapää muuli .
6

piirtografiikka jokaisen laskeutumisen pad lohkon sisälläpelilaudan luonnos vaiheesta 2 . Käytä värikynät tai merkkiaineet piirtämääntaidetta .
7

Scanpelilaudan käsite vaiheesta 2 sekä taidetta ja grafiikkaa vaiheet 5 ja 6 osaksi kotitietokoneen grafiikkaeditorilla ohjelma . Valitsevärimallikenkä pelin näkyvän pelilaudan ja symboliset kappaletta . Valitse fontti kirjain tyyppitrivia kortteja vaiheesta 4 . Hienosäätökuvamateriaalieditointi ohjelman lineaarinen työkaluja . Tallennatarkistettu pelilaudan ja taidetta erillisessä tiedostossa .
8

Tulostapelilaudan sekä kaikki grafiikka ja pelin kortit . Jos haluat muodostavathallituksen , tulostaosat mustesuihku tarra tai tarra paperia . Leikkaaosat terävällä paperi sakset tai askartelu veitsileikkuulauta . Kiinniosat pahviin palaset pelata peliä ystävien ja perheen kanssa .

Vastaa