Peli Ideoita opinto-ohjaajille

Modern ohjaajat voivat auttaa opiskelijoita navigoidausein haastava maailma ryhmäpaine, itsetuntoa ja kehittää vuorovaikutustaitoja , joiden avulla ne voivat menestyä pitkään koulun jälkeen . Useita pelejä ja toiminta kattaamonenlaisia ​​aiheita ja ikäryhmille . One – on-one ohjaaja opiskelija kokoukset ovatriittävät , ei-uhkaava tapa mitata peli mahdollisuuksia tarkoitettu tulevaa käyttöä varten . Vuorovaikutustaidot

Auta oppilaita menestyvät opetella luoda ja kehittää elinikäistä ihmissuhdetaidot ja katsella niitä samanaikaisesti kukoistaaluokkahuoneessa . Taitoja, joiden avulla lapset tehokkaasti kommunikoida ja ilmaista itseään myös kehittyäkseen itseluottamusta . Opettaa että kunnioitetaan muita ihmisiä on yhtä tärkeää kuin kunnioittaa itse . Yksi peli voit pelataryhmä ajaa tässä vaiheessa kotiin kysyy jokaisen oikeus ilmoittaa yksi toiminnan hän nauttii joka päättyy ” Ing. ” Kirjoita kaikki ehdotukset taululle ja kollektiivinen viittaus . Kun jokainen henkilö on ilmaissut yksi ajatus , vuorotellen keskustellayhtäläisyydet ja erot näistä vastauksista .
Kehittämällä ja pitämällä itsetunto

kehittämällä ja pitämällä itsetunto on haastava tavoite , joka ansaitsee asianmukaista huomiota, jotta lapsille onnistuneesti navigoida luokkahuoneessa . Nämä taidot ovat erityisen hyödyllinen lapsille , jotka kokevat tai ovatkohonnut mahdollisuus kokea ryhmäpaine tai kiusaamista . Pelejä , että tätä kysymystä apua oppilaat tuntevat arvostetaan . Yksi tällainen toiminta on nimeltään” Fuzzy – Feeling puheenjohtaja. ” Asetatuoliympyrän keskipisteeseen ja ohjeet jokaisen lapsen istua siinä , yksi kerrallaan . Kunlapsi onistuin, ohjeistaa hänen ikäisensä kommentoimaan hänen positiivisia ominaisuuksia .
Tunteita

Opinto-ohjaajat usein ottamaanvastuuta auttaa niiden lapset, teini-ikäiset ja nuoret aikuiset käsitellä sekava tai joskus heikentävä tunteita . Aseta opiskelijoiden mielensä kotonaan pelaamallapeli, jonka avulla heitä tutkimaan tunteitaanei-uhkaava , ei – syyttävä tavalla . Yksi tällainen lautapeli on nimeltään ” Anger käänne . ” Neuvonantajat pelata yhdessä oppilaiden kanssa , myös vastaamalla henkilökohtaisia ​​kysymyksiä , joihin tunnekvaliteettien ja ilme kuin vuoroaan saapuu . Opiskelijat usein löytää helpotusta pelaamat .
Auttaa luomaan Maaleja uralla

Lukio ohjaajat haasteena on kannustaa opiskelijoita katsoa ohimukavuusalueen niiden nykyisen päivittäin koulun tilannetta ja harkita niiden koulutus tulevaisuudessa . Jopa lapset , joilla onvahva käsityshyödyistä osallistuvat kollegion puuttuu useinkyky hajottaavalintaprosessiasianmukainen urapolku itselleen . Auttaa tuki ohjaajille tämän , New Yorkin osavaltion luotuverkkosivusto, jonka avulla opiskelijat voivat täyttää kyselylomakkeen ja pelata pelejä auttaa heitä kaventamaan henkilökohtaisia ​​etuja ja vahvuuksia . Lähetä utelias teini koulun kirjastoon lounaalla tutkimukseen, jostietokone ei ole saatavillaneuvonta toimistossa .

Vastaa