Pendulum Tiede Shop Pelit

alkeellisia heiluri on paino , jota kutsutaanbob , yhdistettyloppuunmerkkijono tai sauva , joka roikkuunivelpisteestä . Heiluri käyttää painovoimaa liikkeen , kun se on toiminut näidenulkopuolisesta paineesta . Pendulums käyttää potentiaalienergia ( varastoitua energiaa ) , kunbob on asettunut jopa sen ylimpään ja liike-energia , tai liike , koska se kulkee alas sieltä korkeimmasta kohdasta toiseen päähän kaaren . Heiluriliike ja käyttäytyminen voidaan osoittaa yksinkertaisella Tiedekioskin peli , mukana osallistujia sekämuutamia perusasioita työkaluja ja tarpeistoa . Sijainti & Materials

Kokoaryhmä opiskelijoitaleikkialue varustettukeinut . Opiskelijoilla tulee olla henkilökohtainen kannettavat ja kynällä , jolla voidaan tehdä muistiinpanoja jokaisen vaiheentieteen pelin projekti. Opettaja tai ohjaaja olisi selvästi olla vastuussa ja valmis johtamaanopiskelijoiden suuntaan ja harjoitustyö .
Valmistelu

Valitatoimintaan swing , joka selvästi toimii ja on turvallista käyttää . Varustaa yksi opiskelija käsimittauslaitteilla sekuntikello . Pickopiskelija palvelemaanswing ratsastaja , mieluitenpienempi kuin keskimääräinen koko opiskelijanensimmäisen vaiheenpelin hankkeen . Onpieni opiskelija istuaswing , kehon liikkumattomia jalat edelleen ja työntää yhdessä asennossa .
Tiede Game Phase 1

Pyydä yhtä oppilasta työnnä swing ratsastaja ja perääntymään . Onopiskelijoita, jotka onsekuntikello laskeayksittäisten keinut yksi kaari seuraavaan , jonka kesto on 1 minuutti . Jälkeenminuutti on kulunut , onopiskelijoiden kirjattavakokonaismäärä keinut vihkoonsa . Vaihdapienempi opiskelijasuurempia, raskaampia opiskelija ja onlempeä push toistetaan. Onsekuntikello opiskelija kirjattavamäärä heilahteluja 1 minuuttiraskaampaa opiskelija. Muiden opiskelijoiden pitäisi kirjatatuloksia .
Tiede Game Phase 2

Pyydäpienempiä opiskelija työnsi erittäin kovaaseisoo stop, jotenswing kaari on paljon suurempi . Sekuntikello Opiskelija tallentaauseita heilahtelut 1 minuutti ja huutaanumeroopiskelijoiden kirjattava muistikirjoja. Vaihtaakevyempi opiskelijaraskaampia opiskelija , ja sama toistetaan kova push . Sekuntikello Opiskelija tallentaakeinut ja huutavatnumero .
Tiede Game Phase 3

Pyydäpienempiä opiskelija saalempeä push , sitten alkaa pumpata hänen tai jalat , elintarvikkeenvauhtiakeinut 1 minuutin ajan. Sekuntikello Opiskelija tallentaauseita keinut ja huutavatnumeronmuille.
Tiede Game Phase 4

Onkoraskaampaa opiskelija saalempeä push sitten alkaa pumpata hänen jalat , elintarvikkeenvauhtiakeinut 1 minuutin ajan. Sekuntikello Opiskelija tallentaauseita keinut ja huutavatnumeronmuut .

Vastaa