How to Make Custom Skybox Textures kanssa Source SDK

Source SDK on peli Development Kit , joka käyttääSource-pelimoottori . Sen avulla voit luoda mukautettuja sisältöä pelejä kuten ” Gmod ”, ” Half Life 2 ” ja ” Left 4 Dead 2 . ” Hammer kartta muokkaustyökalu mukana tulee Source SDK ja voit luoda uusia karttoja pelata . Skybox onkartta ominaisuus, joka antaakartan syvyyttä ja tekee siitä suuremman tuntuisen , luodastaattinen rakenne ympäri karttaa antaa silletaivas . Skybox kuvioita Source SDK voidaan mukautetun luotu tarpeidesi . Ohjeet

1

ladata Steam ,ohjelmistoalusta ja klikkaa ” Työkalut ”-välilehti .
2

Valitse ” Source SDK ” luettelosta työkaluja ja avoin Hammer map editor . Aloitauusi kartta tai ladatajo olemassa yksi muokata .
3

Klikkaa”Työkalut” valikosta ” toolsskybox ” ja valitseharjalla työkalu.

4

Valmistelekuvatiedotojaharjalla työkalu tehdä muokatun kuvioitaskybox . Kaikki kuvatiedostot on oltavasamassa päätöslauselmassa . Tarvitset kuusi tekstuuri tiedostoja luoda täydellisen skybox .
5

muuntaakuvatiedostot Valve pintakuviointimuotoa ( VTF ) klikkaamalla ” File” ja ”Tuo ”. Valitsetekstuuri tiedostot ladataan kartan , ja muuttaa muodossa VTF .
6

AvaaMaterials kansioSource SDK ja avatatiedosto ” skybox . ” Luomateriaalituudesta rakenne lisäämällä tiedostoonseuraavat rivit :

TextureName

{

$ basetexture ”

$ hdrcompressedtexture ”

$ nofog 1

$ ignorez 1

}
7

Valitse ” Kartta ”, ” Map Properties ” ja ” Skybox laatu nimi . ” Kirjoitanimi skybox rakenne .
8

Levitäcustom tekstuuritskybox , ja tallentaa kartta .

Vastaa