Lautapelit että rajat Generations

Lautapelit tuli suosittu 1920-luvulla , kun yhä amerikkalaiset pystyivät varaa vapaa-aikaan , mukaan lautapeli asiantuntija Bruce Whitehall . Sittemminkourallinen keksi lautapelejä ovat onnistuneet säilyttämään niiden valitus läpi useita sukupolvia . Yhteistä keskuudessa näitä pelejä , jotka soveltuvat hyvin sukupolvien välisen perheen peli-iltoja , on, että jokainen liittyyihmisen kokemus , olipa se liike , lukutaito , kuolema, elämä valintoja tai viime kädessä kilpailua . Monopoly

Monopoly onmyydyin lautapeli maailmassa , mukaan valmistaja Hasbro , jossa arvioidaan, että 250 miljoonaa Monopoly sarjaa on myyty . Sen alkuperä jäljittää takaisinmies nimeltä Charles Darrow , joka vuonna 1935 keksi ja patentoipeli . Hän päätyi myyntiin hänen luomisestaParker Brothers , joka teki senlautapelikatkottua että se on tänään . TavoitteenaMonopoly on ostaa jopa ominaisuuksia ja rakentaa niitä ylös käyttäen taloja ja hotelleja konkurssiinmuille pelaajille . Liiketoimintakonsepti ja kapitalismi -osto , myynti ja kauppa – tekeejännittävä peli , jota voi pelata ihmiset nuoria ja vanhoja .
Scrabble

Scrabble keksittiin1940-luvullamies nimeltä Alfred Mosher perät. Aluksi mikääniso peli yritykset uskoivat, ettäpeli kuin Scrabble voisi menestyäpeli markkinoilla . Vasta1950-luvun alussa , kun Selchow & Righter Company ostanut pelin , että Scrabble todella kiinni . Nyt omistaa Hasbro , Scrabble sarjaa löytyykolmannes American kodeissa , mukaan National Scrabble Association . Pelin tarkoituksena on ansaita eniten pisteitäpelin lopussa . Pisteitä saa rakentamalla sanoja seitsemästä varattu kirjainta . Scrabble on yhdistelmä taitoa , mahdollisuus, koulutus ja hauskaa vetoaa edelleen useita sukupolvia .
Clue

murhamysteeri lautapeli Clue keksittiin vuonna 1944 englantilainen nimeltä Anthony E. Pratt . Se oli alun perin markkinoidaan nimellä ” Cluedo ” jaParker Brothers peliyhtiö . Tavoitteena Clue on ratkaistamurhan kartanon omistaja . Käyttämälläeliminointiprosessin , pelaajien täytyy selvittää, kukamurhaaja on , mitämurha-ase oli , ja jossa huoneessakartanomurha tapahtui . Kaikenikäiset ihmiset nauttivatjännitystä ja kilpailua yrittää ollaensimmäinen pelaaja ratkaista mysteerin .
Game of Life

Game of Life kehittämä mies nimeltä Reuben Klamer vuonna 1960 , on päivitetty vuosien varrella . Toimijoiden on sopiva elämän valintoja pelin aikana , mukaan lukien valita uran , ostaatalon ja maksaa veroja . Peli on kestänyt yli 50 vuotta ja vetoaa useiden sukupolvien koska sen todellista luonnetta , jossa ihmiset voivat samaistua. Game of Life jäljittelee reaalimaailman valintoja , mutta peli tarjoaa useita mahdollisuuksia aloittaa alusta ja kokeilla erilaisia ​​polkuja . Pelaaja jolla on eniten rahaa lopussa voittaa .
Pahoittelemme !

Sorry! keksittiin vuonna 1934 ja on voimissaan lähtien kilpailun takia se inspiroi keskuudessa pelaajille . Pelin yksinkertaisuus tekee siitä houkuttelevamman kaikissa ikäryhmissä . Pelaajat yrittävät ollaensimmäinen saada kaikki neljä kuponkia päässälähtökohta ” kotiin . ” Pelaajat vaikuttavat toisiinsa pelissä lähettämällä vastustajien kuponkia takaisin lähtöpisteeseen – mikä edelleen lisääkilpailukykyinen ilmapiiri .

Vastaa