jättiläinen vampyyri vartioi sisäänkäyntiähiilikaivos ensimmäisessä Zork peli . Se tarttuu sinua ja kantaa sinua koko matkanminun ei väliä mistä suunnasta annat sen huoneen . Sinulta loukkuun mitenkään lähteäminun ellet ensin keinon pysäyttäälepakko. Jokainen, joka on nähnyt kauhuelokuvista tietääyhden esineenpeli, joka suojaa sinualepakko. Ohjeet
1
Mene keittiöön valkoisen talon (yksi jonka edessä käynnistät pelin ) , ja saadapaperi säkki , joka on pöydällä .
2
Avaasäkki , ja saadavalkosipuli sisällä. Lounaslaukku on toinen käyttötarkoitus peliin .
3
Päänhiilikaivos , joka onaivan pohjoispäässäalamaailman kartan . Oikotietä , meneEtelä peili huone , joka on eteläänpyöreä huone , ja kosketapeili matkustaaPohjois peilin huoneeseen .
4
AnnaBat huoneessa, joka on suoraan pohjoiseen ja kitisevä huoneessa, tekee varmasti onvalkosipulia omassa hallussa . Niin kauan kuin sinulla onvalkosipuli ,lepakko pysyy roikkuu katolla , pidellen nenäänsä.
5
PoistavalkosipulinBat huoneessa , jos haluat vähentää oman selvityksen . Bat pysyy poissa niin kauan kuinvalkosipuli jäätilaa tavalla tai toisella .