Miten noudattaa sääntöjä Kiinalainen Tammi

Kiinalainen Tammi keksittiin Saksassa , ei Kiinassa kuten nimestä voi päätellä , vuonna 1893 .Säännöt Kiinalainen Tammi ovat hyvin yksinkertaisia ​​ja helppo seurata . Pelissä aluksella on muodoltaan6 – tähti jokaisen pelaajan ” kotipesä ” on yksipistettä. Tavoitteena Kiinalainen Tammi on olla ensimmäinen siirtyä jokaisen 10 pelissä palasettoisen pelaajan kodin base.Things tarvitset
Coin , noppaa tai pelikortit
Näytä Enemmän Ohjeet

1

perustaa lautakunta sääntöjen mukaisesti kiinalainen Tammi . Jokainen pelaaja valitseevärin marmorit tai tappeja , jotka ovat hänen soittonsa kappaletta . Pelejä , 2 , 4 tai 6 pelaajaa , sijoittaa kaikki 10kappaletta kolmiot , jotka ovat toisiaan vastapäätä. Kun 3 ihmiset pelaavat yhteen , käytäkolmiot , jotka ovat yhtä etäällä toisistaan ​​.
2

Valitsetasapuolisella tavalla siitä, kuka tekee ensimmäisen siirron pelin . Flipkolikon, rulla noppaa tai valitsepelikortti . Varmista, että kaikkipelaajat ovat yksimielisiä siitä , onko korkea tai matala voittoaensimmäisen siirron , kun käytät korttia tai noppaa .
3

Noudata sääntöjä Kiinalainen Tammi siirtämällä vain 1 oman 10 pelissä kappaletta aikana kukin oman kierrosta . Tämä yksinkertainen sääntö on vaikeaa, sillä voit päättää, mikä pala liikkua joka kerta .
4

Siirrä Kiinalainen Tammi pelaa kappalettavälittömässä läheisyydessä paikalla . Voit siirtyä eteenpäin, taaksepäin tai sivuttain , muttapaikalla on oltava vieressä , jossapala perin sijaitsi . Muuttopalasatunnaisesti paikalla aluksella ilman hyppäämällä muita kappaleita ei ole sallittua .
5

Noudata sääntöjä hyppäämällä etukäteen kautta linjan nopeasti . Kiinalainen Tammi säännöt mahdollistavatpelaaja hypätä oman kappaletta samoin kuinvastustaja . Ainoa ehto kanssa hyppääminen on , että siellä ontyhjää tilaatoisella puolella jokainen pala olet hyppy . Tämä tarkoittaa, että voit hypätä Kaikki kappalemäärä niin kauan kuin voit hypätä ne yksi kerrallaan .
6

Pidä kaikki pelaa nappuloita pelin aikana Kiinalainen Tammi . Toisin kuin perinteiset nappuloita tai shakki , palaset ei poisteta , kun ne hyppäsivät .
7

Opettelesäännöt swap . Joskuspelaaja tarkoituksellisesti pitää 1 hänen kappaletta hänen kotipesä alueella, joten hänen vastustajansa ei pysty suorittamaanpelin 10 kappaletta maalialueella . Jos päätät käyttää swap- sääntöä tässä skenaariossa ,pelaaja, jolla on 9 kappaletta maalialueella ensimmäistä osaa vaihtaa pois hänen viimeinen palavastustajan nappula , joka ei ole koskaan muuttanut pois , jotta hän voi voittaa pelin .

Vastaa