Miten Luo oma Kuva Peli

Jos yrität opettaa lapsi tai esikoulu – ikäinen lapsi tunnistaa perusmuotoja , kirjaimia , numeroita tai jokapäiväisiä esineitä , suunnitellayksinkertainen lautapeli, joka tekee oppimisesta jännittävä ja viihdyttävä . Yhdistää perus Askartelutarvikkeet kuten kartonki ja tarroja omia kuvia tai kuvia leikattu kierrätetystä lehdistä luodapeli, jonka avulla lapsesi oppia ja pelata samaan aikaan . Anna lapsesi loppuuntoimintaa muiden lasten kanssa tai pelata yksin vain fun.Things tarvitset
8,5 – by – 11 – tuumainen kartonki
Paperi trimmeri
Liimapuikon
Letter tarroja
markkereita
Pen
määrä tarroja
Kuvia perheenjäsenten ja esineet
Figuurit , muovi -levyt , napit tai kolikoita
Näytä Enemmän Ohjeet
1

suunnittelu kuva pelilauta on8,5 – by – 11 – tuumainen pala kartonkia . Teepeli tilat käyttämälläpaperi trimmeri leikata 15 2 – tuuman ruutuja kartonki javäristä erottuvallapelilaudan . Käytäliimaa kiinni kiinnittääneliöt pelilaudan kolmeen riviin viiden neliöt — keskelleruutuakartonki , jättäen väliinneliöt joten ne eivät kosketa toisiaan .
2

Käytä kirjain tarroja luodasana ”Start” ylä – vasen neliö ja ” viimeistely ” onalhaalla oikealla neliö . Kirjoita ” eteenpäin kaksi paikkaa ” ja ” siirtyä takaisin kaksi ruutua ” kaksi satunnaista läiskäthallituksessa värikkäitä merkkejä. Kaunistellaloputneliöt kynä doodles .
3

Luokuvan pelin kortit leikkaamalla kolmasosa väri kartonki osaksi 80 3 – by – 5 – tuumainen kortitpaperi trimmeri . Koristavat 26korttia yksittäisten kirjain tarroja . Koristele 20korttien määrä tarroja 1 20. Kiinnitä kuvia perheenjäsenten tai objekteja, kuten elintarvikkeet , eläimet ja muotojaloput kortit liimapuikolla .
4

Kerää esineitä käyttää kuin pelinappuloita kuten lelun hahmoja , muovi -levyt , napit tai kolikoita .
5

aloitapeli laittamallapeli kappaletta”Start” neliö ja kerroit yksi lapsi piirtääkortin . Joslapsi osaa nimetäobjektinkuvan , hän voi siirtyä eteenpäin kaksi ruutua . Jos sinun täytyy kysyälapsenkysymys kuin ” Onko selehmä taikissa ? ” pelaaja etenee vain yksi tilaa saadavastaus oikea . Pelaajat siirtyä takaisin yhden ruudun varten vääriä vastauksia , jaensimmäinen lapsi päästä” loppuun ” neliön voittoa .

Vastaa