vinkkejä & Temppuja paremman näköisiä TF2 Kartat

” Team Fortress 2 ” tai ” TF2 , ” ononline multiplayer räiskintäpeli Windowsille ja Mac -pohjaisia ​​tietojärjestelmiä ja Xbox 360: lle ja PlayStation 3 pelikonsoleissa . Pelaajat Windows ja Mac- versiot ” TF2 ” voi luoda omia karttoja” TF2 ” Source Development Kit , joka tarjotaan ” TF2 ” omistajien Salve Software . Luotaessa menestyvää kartta vaatii sekoittamista hyvä muotoilu on hyvä visuaalinen estetiikka , ja harvat pelaajat haluavat pelata karttoja , jotka näyttävät tylsää tai epämiellyttävää . Tyyli

Osavalitus ” TF2 ” tulee sen eri taiteellinen tyyli , jossa on suuremmat elämän merkkiä harjoittaa over- the-top väkivalta . Suunnittele kartan niin, ettäarkkitehtuuri ja maisemointi täyttää ja silmää tähän tyyliin . Breaking tältä tyyli luovisuaalisesti epämiellyttävä katkaista merkkien väliin jaympäristö sekä kartat että kontrastin luonne ja torjua estetiikka ajaa pelaajat pois .
Valaistus

Varmista että kartta on riittävä valonlähde jakeluun ja että kunkin alueen valaistus sopiialueen yleinen suunnittelu . Johdonmukainen , tehokas valaistus mahdollistaa pelaajien pelata kartta mahdollisimman tehokkaasti , kun taas riittämätön valaistus tekee navigoinnista ja torjua vaikeaa. Älä koskaan jätäalue pala , vaikkaalueen luonne tekee poistumassa alueelta pala luontevaa , kuten viemärit ja tunnelit .
Sisä-ja ulkotiloissa

Luo tasapaino sisä-ja ulkotiloja luodessaankartan , ja luo luonnollisen näköinen väliset sisä-ja ulkotiloissa . Kartat, nojata liiaksi kohti ulko-tai sisätiloihin paikat ovat tylsiä ja hyötyvät luokat, jotka excel että ympäristöön samalla vähenemässätehokkuutta muihin luokkiin . Seokset sisä-ja ulkotiloissa edistääsilmien ja sallia kaikkien luokkien pelata samalla tehokkuudella
Palaute

Julkaisu beta versioita karttoja säännöllisin väliajoin kehittämisprosessin aikana . Jokainen pelaaja, joka testaa kartan voi antaa palautettakartan suunnittelun , muistuttaa laiminlyönnit ja tarjoaa mahdollisia keinoja tulevaisuuden suunnitteluun . Vapauttaen useita beta versiot myös helpompi korjata ongelmia teidän kartan suunnittelussa , kuten siinä käsitellään hyvin kehittyneillä alueilla tulee olemaan vaikeampaa ja aikaa vievää kuin käsitellään aiheita, jotka on luotu äskettäin .
Rahaston kehitys

Monitorresurssitarpeita oman kartan kehittämisprosessin aikana . Resursseja vaativa karttoja voi näyttää houkuttelevaltapysäytyskuvan , mutta frame rate vähennykset tekevät pelin kartallanykii kokemus . Jakaa suuria , resursseja vaativa alueet pienempiin alueisiin seinät , kukkuloita ja barrikadeja . Pienemmät alueet mahdollistavat myös intiimimpi torjumiseksi ja pelaajat voivat oppiakartan ulkoasua helpommin .

Vastaa