Kuinka muuttaaäänilähteenKartta SDK

Source SDK onDevelopment Kit Valve videopelejä . Sen avulla pelaajat voivat luoda karttoja ja mod sisältöä pelejä, kuten ” Gmod ” ja ”Half Life 2” . Kiitos Source SDK , custom karttoja voidaan luoda ja isännöi yksityisen ja julkisen palvelimet muille pelaajille nauttia. Äänitiedostoja voidaan sisällyttää karttojen yksilöllisiksi ja antaa heille enemmän syvyyttä . Toteuttaminen äänilähteitä kartalla voidaan toteuttaa käyttämällätyökalua ominaisuuksia , joita tarjotaan Source SDK , joka tarjoaa monia eri ääni tyyppejä . Ohjeet

1

ladata Steam ja valitse”Työkalut” -valikosta . Valitse ” Source SDK ” luettelosta vaihtoehtoja .
2

Valitse Kartan lataaminen – editointi ohjelma Hammer ja valitsepelityyppi – kuten ”Half Life 2 ” tai ” Gmod ” – – että haluat liittää kartan kanssa .
3

Loadolemassa olevan kartan tai aloittaa uuden ja valitsekohde luoja valikosta vasemmalla. Valitse objekti ja aseta sekartalla , jos haluat pelataääntä .
4

hiiren kakkospainikkeella objektia ja kirjoita ” env_soundscape_triggerable ” luokassa kenttään . Valitse ” Äänimaisema ” alkaen avainarvot luettelo ja kirjoitatyyppistä musiikkia tai äänitiedosto , jonka haluat pelata, kunpelaaja on lähelläobjekti . Lista äänitiedostoja löytyvätpudotusvalikosta oikealla .
5

Paina ” Ctrl ” ja ” T” samanaikaisesti avataTrigger Tapahtumat valikko ja valitse ” Äänimaiseman ” alkaen pudotusvalikosta . Valitse objekti vaiheessa luomasi 3pudotusvalikosta oikealla ; äänitiedosto käynnistävät ainapelaaja lähestyyesinettä .
6

Muutalähdeääntä muuttamallaobjektin tyyppi tai objektin siirtäminen uuteen paikkaan kartalla .

Vastaa