Säännöt AmmuMoon Domino

Moon domino ontemppu ottaminen pelin kolme pelaajaa . Versio pelistä tuli suosittu Texans loppupuolella 19th century , kun baptisteja tunnettu korttipelejäsyntiäkristinuskosta. ”Moon ” on, kunpelaaja voittaa kaikkitemppuja ; termi ” ammuntakuu” on sittemmin ylittäneet joidenkin amerikkalaisten korttipelit tarkoittamaaniso pelata . Tämä domino kilpailu onyksinkertaistettu versio pelistä ” Texas 42 . ” Materiaalit

Tarvitsetkaksinkertaisen kuusi domino asetettu. Käytä jokainen pala paitsi kaksinkertaisen nolla . 22 laatat on jaettu seitsemään puvut ja sijoittuisama kuin Texasissa 42 .Puvut ovat : nollia , 1s , 2s , 3s , 4s, 5s ja 6s . Kussakin pukukaksinkertainen laatta onvahvin ; Esimerkiksi joukossakaksittain , 2-2 on vahvempi kuin 2-6 ,seuraavaksi voimakkain laatta tuossa puvussa .

Jokainen laatta on kaksi numeroa , joten mahdollisestilaatta voi kuulua yhteen kahdesta puvut riippuen joka valtti on nimeltään alussakäsi .
Suhtautuminen

Jokainen pelaaja kestää seitsemän laatat . Ylimääräinen laatta pysyy alaspäin pöydälle .
Tehdyt

Pelaajat tekevät tarjouksia , kuinka monta temppuja he voivat voittaa. Tehdyt menee myötäpäivään pöydän ympäri , ja jokainen pelaaja voi huutaa kerran . Pelaajat voivat valita lennossa , joka alkaatarjouksiaomakohtaisesti ; Ensimmäinen tarjousta sitten siirtyä yhden tuolin vasemmalle myöhemmin käsissä .

Pelaajat voivat tehdä tarjouksia kolmella tavalla: niillä voi kulkea , valitse numero neljästä seitsemään , tai mennä ”all in ” ja soita 21 . Tehdyt 21 on nimeltään ” ammuntakuu” koska se tarkoittaa, että pelaaja on vedonlyönti he voittaa kaikki seitsemän temppuja . Ammuntakuu onainoa tapa tarjota enemmän7 , ja olisiHuutokaupan voittaja voittaa kaikkitemppuja , ne pisteet 21 pistettä sijasta vain seitsemän . Jos pelaajat eivät läpäise tai soita 21 , kunkin peräkkäisen pelaajan on hintaa korkeammanviimeinen pelaaja tarjouksen . Tehdyt päättyy, kunpelaaja maksaa 21 tai kaikki pelaajat ovat tarjouksen . Joka tarjouksen korkein swap uloslaatanylimääräistä pöydälle ja on nimettävä valtti .

Trump voi olla mikä tahansa numero 0-6 . Josvaltti on nolla , tuplanolla on ainoa valtti mahdollista , että käsin . Huutokaupan voittaja voi myös soittaa kaksinkertaistuu valtti . Tässä tapauksessa kaikkien kaksinkertainen laatat – 4-4 , 2-2 ja 1-1 , esimerkiksi – ovat oman pukuvahvin ollessa 6-6 . Tai , no pasuunan voidaan kutsua . Tätä menetelmää kutsutaan ” seuraa minua” ja se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tuplaa ovat vahvimmat kunkin puku .
Playing

Huutokaupan voittaja johtaa mihinkään laatta kohti ensimmäistä temppu. Joslaatta pelit onvaltti , muiden pelaajien on pelattava valttia , jos he voivat . Jos he eivät , Laattoja voidaan pelata . Jos ei valtti pelataan ,korkeita määrittää, että käsi puku . Jälleen pelaajat pelaavat samaa maata , jos he voivat . Jos he eivät , Laattoja voidaan toistaa.
P Josvaltti on pelattu ,vahvin valtti voittaatemppu. Jos ei valtti pelataan ,korkein laattatietyn maa voittaa . Temppu voittaja viekolme laatat , pinot ne pöydälle alaspäin , ja alkaa seuraava temppu . Tämä tila toisto jatkuu , kunnes kaikki laatat on pelattu .
Scoring

Huutokaupan voittaja on otettava vähintään niin monta temppuja kun tarjous ansaita kyseisen määrän pisteitä . Ei lisäpisteitä palkitaan taposta ylitarjouksen .
P Jostarjoaja ei väitä niin monta temppuja kuin oli tarjous , tarjouksen tuloksetyhtä paljon kielteisiä seikkoja .

Jokainen temppu wonia kannattaa yhden pisteen . Esimerkiksi, jospelaaja maksaa kuusi temppuja ja voittaa heidät , hän voittaa kuusi pistettä . Toinen pelaaja voittaajäljellä pisteen .

Vastaa