Pelit Kehittää sosiaalisia taitoja lapsille

Osalapsi & amp; # 039 ; s kehitykseen kuuluukyky sosiaaliseen vuorovaikutukseen muiden lasten ja ihmisiä . Vaikka jotkut lapset sopeutua sosiaalisen vuorovaikutuksen helposti , toiset voivat olla enemmän haastetta . Vanhemmat ja opettajat voivat harjoittaa lasta eri pelejä , jotka auttavat heitä kehittämään sosiaalisia taitoja ja tarjota myös hauskuutta . & amp; # 039 ; yksimielisyyteen & amp; # 039 ;

Tämän pelin, lapset oppivat , että on tärkeää neuvottelujen ja kompromissin suunnittelemallapilkata syntymäpäiväjuhlat . Yksilöllisesti , lapset miettiä valintoja toimintaa ,lounas ateria ja tyyppi syntymäpäiväkakku . Kun lapset tunnistaa niiden suosikki ja vähiten suosikki vaihtoehtoja , he tulevat yhdessä ja nähdä, mitä he ovat samaa mieltä .
Charades
< p >Klassinen Charades peli antaa lapsillemahdollisuuden käyttää sosiaalisia taitoja, kuten perspektiivin ottamiseen ja lukeminen kehon kieli . Pelaajat piirtää paperinpalasille säiliöstä , ja yrittää välittää – elein vain -valitun sanan heidän joukkuetoverinsa . Joukkueet arvaamaan oikein saa 1 piste ; jos joukkue ei arvaa oikein ,vastustaja saa mahdollisuuden varastaa . Sen lisäksi käytetään sanaton viestintä taidot , lapset lähenevät ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen , kun he yrittävät arvatasanan oikein .
Osuuskunta Pallopelit

Pallo kulkee pelejä auttaa Lasten onnistuneesti vuorovaikutuksessa toistensa nimissäyhteinen tavoite . Keskeytyksettä tai pudottamallapallo , lapset lyödä , potkia tai nakatapalloa edestakaisin . Pitää pallo liikkuu edestakaisin , lapset ennakoida kumppaninsa & amp; # 039 , s toimia , ja tehdä majoitus perustuvat kyseisiin toimiin .
& Amp; # 039 ; Teepatsas Laugh & amp; # 039 ;

Vahvat sosiaaliset taidot liitykykyä harjoittaa itsehillintää . Tässä pelissä , yksi lapsi pelaa & quot ; Se & quot ; kuten kaikki muut lapset jäätyä patsaita . & Quot ; Se & quot ; lapsi suorittaa toimintoja, jotta& quot ; jäädytetty & quot ; kids nauru , tekee hauska kasvot , tekeevilli tanssi tai hassuja ääniä . Ensimmäinen lapsi nauraa tulee & amp; ldquo ; Se & amp; rdquo ; seuraavaa kierrosta varten . Jos& quot ; Se & quot ; lapsi tekee aidosti hauska toimiin ja & quot ; jäädytetty & quot ; Lasten hillitä halkea nauruun , ne onnistuneesti osoittavat itsehillintää .
& amp; # 039 ;Nimi pelit ja amp; # 039 ;

Ennen puhuu joku , lapset pitäisi oppiamerkitys pyydystäähenkilö & amp; # 039 ; huomion . Tämän pelin, lapset istuvat piirissä , yksi lapsi ottaapallon . Kid palloa sanoonimeä toista lasta ympyrän ja heittääpallon hänelle . Lapsi vastaanottaapallon puolestaan ​​sanoonimeä toista lasta ympyrän ja heittääpallon hänelle. Peli jatkuu tällä tavalla , jossa lasten oppiminen käsitellähenkilö, jonka kanssa he haluavat puhua .
& Amp; # 039 ; Thumball & amp; # 039 ;

Lapset laittaa & quot ; purista & quot ; sosiaalisten taitojen , kun leikkiiVastauksia In Motion & quot; Thumball & quot ; Ikäsuositus 3 ja ylös . Potkiminen, liikkuva , kulkee ja heitinsqueezable palloa johonkin suuntaan , lapset harjoitella viestintää ja sosiaalisia taitoja & quot; Helppo & quot ; Hard & quot ; & quot ; Vaikea & quot ; ja & quot ; Challenge & quot ; tilat . Kukin paneelipallo onpainettu graafinen , logo , kuva tai sana liittyvättiettyyn aiheeseen. Kun kiinnipallo ja katsotpaneelin allamääritelty sormen , lapset voivat vastata itse ; pyytää toisen pelaajan vastata ; tai , ennustaavastaus toinen pelaaja antaisi . Joslapsi & amp; # 039 ; s peukalo osuuotsikon tila tai & quot ; Shnoogie & quot ; tilaa , hän valitseetilaa vastata . Thumball teema pallot ovat viittä & quot ; Mania & quot ; pallot ( & quot; vastausta , & quot ; & quot; Luokka & quot ; & quot; Emotion & quot ;, & quot ; Letter & quot; ja & quot ; Soccer & quot; ) sekä oppimisen pallot & quot; ABC & quot ; & quot; Eläimet & quot ; & quot ; Numerot & quot ; ja & quot; muodot . & quot ; Muut Thumballs kuuluu & quot; Catch Peace & quot ; & quot; jäänmurtaja & quot ; & quot; Love Always & quot ; & quot ; Meet & amp; Tervehtiä, & quot ; & quot ; Move Your Body & quot ; & quot; osatStory & quot ; & quot ; hyveet & amp; Arvot & quot ; ja & quot ; Who Are You ? & quot ; Johtaja voi asettaa määräaikoja vastauksista ja pelin pituus , ja palkinto /pistevähennystä lapsille & amp; # 039 ; vastauksia .

Vastaa