Miten suunnitellaMaa, Dungeons and Dragons

Dungeon Master ofDungeons and Dragons kampanja on luotavajuoni osallistuvapelaajatviihdyttävä ja haastava tavalla . Luominenmittatilaustyönä maa tekeepelin ainutlaatuinenDM mielikuvitusta ja näkemystä siitä, mitenkampanja tulisi edetä . Vaikka Wizards of the Coast on luonut karttoja pelaajien käyttöön , tehdä omia maan sisällämytologiassaRPG tuouuden ulottuvuuden , varsinkin niille, jotka ovat pelanneet D & D monille years.Things tarvitset
Polyhedral noppa
Dungeons and Dragons Core sääntökirja
Dungeons and Dragons Players Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
kyniä ja paperia
Näytä enemmän Ohjeet

1

Piirräkartta maasi. Päättää, haluatko sen olevansaarivaltio , tai jos haluat sen rajaennestään alueelleD & D universumissa. Aloitapääpiirteissään ja lisätä kaupungeissa , siirtokunnat , jokia , järviä ja vuoria . Pidä nämä perustiedot niinkartta ei ole täynnä, mutta silti tietoa kussakin paikassa käsillä , kun pelaajat haluavat tietää . Tätä varten tehdäerillistä karttaa vain voit nähdä . Merkitse kaikkipiilotettuja aarteita , aseita , loitsuja ja NPC ettäpelaajat kohtaavat koko pelin .
2

Anna taidetta , joka vastaa visiosi maasi . Tämä auttaapelaajia visualisoida kussakin paikassasamalla tavalla olet, joka mahdollistaavapaasti virtaava peli . ViestintäD & D -kampanja on välttämätöntä ; DM on pidettäväviihdyttävä peli häiritsemättäpelaajat johtuu yksinkertaisesti väärinkäsityksiä ( Katso Ref . 1) .
3

Luoyksityiskohtainen maa , joka ei ole ylivoimainen tai tarpeeton . KutenDM , sinun täytyy viihdyttääpelaajia, ei pitkästyttää niitä 20 minuutin historian luentoja . Yksityiskohdat ovat tärkeitä asettaa tuulella , mutta jos käytät niitä liian usein ,pelaajat voivat menettää kiinnostuksensa ( Katso Ref . 2 ) .
4

Selvitä, mitäpelaajat haluavatkampanjan . Jos he haluavat keskittyä kaupunkikeskuksiin , sinun täytyy sitten luoda lisää karttoja jokaiselle kaupungille . Kansoittavat kaupunkien ja vangitseva NPC ( Non – Playing merkkiä) ja mahdollisten sivuvaikutusten – tehtäviä . Kuten DM , olet ohjaavatpelaajia , ei niiden hallinta ; antaa heillevapauden valitamaailmaa he vievät ( Katso Ref . 2 ) .
5

Käytä elementtejä muista maista sisällämaailma fantasian , joko kirjoja tai aikaisemmista D & D kirjoja. Jos haluat rakentaaaavikon maassa ,Dark Sunin asetus voi tarjota inspiraatiota . Perinteinen miekka ja magia -kampanja ,Dragonlance -sarjan kirjoja on muodostunut esikuva . D & D on myös klassinen kauhu asetuksetRavenloft kampanjat jospelaajat haluavat taistella vampyyrit , ihmissudet ja jopa Frankensteinin hirviö ( Katso Ref . 3 ) .

Vastaa