Merkityt Playground Games

Huolimatta kaikistatekniikan , kaikki lapset tarvitsevat hyvää aikaa onauki leikkipaikka ja joitakin liitu . Merkitseminenleikkipaikka joitakin yksinkertaisia ​​pelejä voi tarjota tuntia viihdettä lapsille , sekä haastava heidän silmän ja käden koordinaatiota ja opettaa arvokkaita taitoja , kuten ryhmätyöskentelyä , jakaminen ja vuorotellen . Kickball

Piirrä kotiin levy ja kolme tukikohtialeikkipaikka sekäpaikkasyöttäjä seistä . Kickball säännöt muistuttavat läheisesti baseball, japeli vaatiiiso punainen kumipallo . Riippuenmäärä lapsia saatavilla , pelaajat voivat asemiin aivan kuin baseball syöttäjä , sieppari , basemen , shortstop ja outfielders . Peli alkaa, kunsyöttäjä heittääpallon kohti kotia levy, jatoinen pelaaja yrittää potkia sitä . Aivan kuten baseball , jos pallo on kiinni ilmasta ,Kicker on pois . Kicker voi myös jätettävä pois , jospallo osuu häntä, kun hän ei ole tukiasemassa . Josheitetään pallo kaipaa ,pelaaja voi jatkaa seuraavaan perusta, mutta ei enää . Pakotetaan ulos tapahtuu, kunpallo heitetäänbaseman joka on hänen jalkapohja ja hän nappaa sen ennenkicker saapuu merkitä ylös . Aivan kuten baseball ,joukkue saa yhden pisteen jokaisesta juosta kotiin ; ja kun on kolme outtia , niin joukkueet vaihtaa puolta .
Ruutu

Tyypillinen hopscotch kuvio on kahdeksaan osaan ja ensimmäinen kaksi ruutua on side -to -side ja numeroitu 1 ja 2 .seuraava neliön istuu päälle , keskelle edelläkaksi ensimmäistä ja numeroidaan 3 .kuvio jatkuu, kunnes on kahdeksan neliöitä kaikki päällekkäin toisiaan. Jokaisella pelaajalla onmarkkeri , joka voi ollapieni kivi tai jotain vastaavaa . Ensimmäinen pelaaja heittää hänet markkerinensimmäisessä ruudussa. Se ei voi pomppia pois , kosketarivi tai maa väärässä neliön ; jos niin käy,pelaaja luopuu hänen vuoronsa . Jos se osuu oikein , hän hyppää jokainen neliö , käyttäen vuorotellen yksi jalka tai kaksi , riippuen siitä, kuinka monta ruutua hän voi laskeutua . Paluumatkalla hän hakee hänen merkkiaine . Kuvio toistuu , heitinmarkkerintoisen ruudun ja niin edelleen . Jospelaaja menettää tasapainonsa , kaipaatai yleinen askeltalinja, hänen vuoronsa päättyy , ja hän on pelata kyseisellä kierroksella yli . Ensimmäinen pelaaja suorittaa kaikki kahdeksan osiota voittaa .
Marbles

Piirrä10 – jalka laaja ympyrä maahan ja laittaa 13 tavoite kuulia sisällä . Pelaajat voivat ampua mistä tahansa ulkopuolellarengas. Tavoitteena on pudottaatavoite marmori ulkopuolella ympyrän pitäen ampuja marmori sisällä . Jos pelaaja tekee tämän onnistuneesti , hän voi jatkaa ampua . Kuitenkin, jospelaaja missaa tai hänen ampuja menee ulkopuolellarengas , hän menettääpuolestaan ​​. Joka lyö seitsemän tavoitteita pois ympyrän ensimmäisen voittaa .
Four

Four neliöt on merkitty paikan päällä , kaikki koskettaa toisiaan ja luoda yksi iso neliö , noin 8 8 metriä . Punainen kickball käytetään pelata. Jokainen pelaaja nostaaneliö ja vie sitä . Yksi neliö on” Ace ” tai ” King” , kun taasmuut neliöt on vähemmän nimiä ja on luokiteltu otsikon , kuten ”Queen ”, ” Prince ” tai ” Prinsessa . ” ” Ace ” tai ” King” palveleepallo . Pallo on ensin pomppineliön ja ​​sitten lyödä kohti jonkin muun neliöt . Henkilöaukiolle, jossapallo pysähtyy täytyy lyödä sitä mihinkään muuhun soittimeen. Pallo on ensin pomppimista että pelaajan neliön ennen kuin osui toiselle pelaajalle . Jos pallo pomppii kahdesti tai osuu ulkopuolellaneliön ,peli pysähtyy . Henkilö, joka anna pallon pomppia kahdesti tai ampuu sen out of bounds on siirryttäväalin ranking neliön kun kaikki muu liikkuu ylöspaikalla .

Vastaa