” kuvioitu look ” in ” Team Fortress 2″ onräätälöinninrakenne – pelin tehdämallin rakenne valittaa tietylle käyttäjällepeliohjelma . Tämä saavutetaan käyttämälläGCF selaimen laajennuksia , Steam (ohjelma , jonka kautta ” Team Fortress 2″ kulkee ) ja Adobe Photoshop . Tämä onkohtalaisen vaikea tehtävä , ja voi helposti aiheuttaarakenne tulee Lopetettu jos väärin maalatarakenne , ja ei olevarmuuskopio . Tämä opas onaskel -askeleelta menettely , että monet rakenne taiteilijat voivat käyttää monia taitotasoa . Ohjeet
Valmistelu /Puretaan haluamasi tiedosto Muokkaa
1
Lataaseuraavat ohjelmat :
GCFScape tai GCFExplorer
.vtf plugin Photoshop
( Katso Resurssit alla ) .
2
Seuraaohjeita.vtf plugin download asenna se Photoshop . Ohjeet on esitetty” Readme ” -tiedosto .
3
Varmista, että Steam , ja käynnissä ohjelmia Steam on suljettu .
4
Valmista kansio varten varmuuskopioida tekstuurit haluat muokata . Tämä menettely ei välttämättä edellytä varmuuskopiot , mutta se onhyvä käytäntö varmuuskopioida kaikki tekstuurit haluat muuttaa ; se ontuskaa hakeaoletuksena rakennetoisen kerran .
5
Avaa valitsemasi GCF selainohjelmisto , ja avaa TF2 .gcf tiedosto mainitussa ohjelmassa . Se sijaitsee tyypillisesti ” C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . ”
6
Sisällä.gcf tiedoston , mene ” TF \\ materials \\ malleja . ” Tästä paikasta , jos haluat muuttaamerkin ihon , mene ”pelaaja . ” Jos haluat muuttaaase ihon , mene ” aseet & gt; v_models . ”
7
Poimi .vtf valita oman kansion varmuuskopio tiedostoja ja luodapäällekkäisiä . Olla aivan varma ettet muuta ainakin yksikaksi samanlaista kuvaa jokaisen koostumus .
Muokkaaminen halutun tiedoston
8
Avaa Photoshop .vtf plugin . Käytäohjelmistoja avata mitä .vtf tiedoston haluat muokata .
9
Muokkaahaluamasi osa tekstuurin haluttuun skini – pekonia kuviollinen housut , esimerkiksi . Luovuus on erittäin suositeltavaa. Olla hyvin varma vaikutukset pysyväthalutulla osiossa rakenne. Jos näin ei tehdä aiheuttaa muokatun rakenne limittäin toivotuille alueille ja pilata ihoa .
10
Tallenna muutettu tekstuuri yli vanha rakenne , tekee varmasti on varmuuskopio valmis . Älä muutalaajentaminen ; tiedosto on .vtf . Valintaikkuna tulee näkyviin, kun yrität tallentaa , pyytäen .vtf vaihtoehtoja . Älä muuta mitään vaihtoehtoa ; jätä ne AS – IS , jottavalmis – to-use .vtf iho tiedosto .
Hakeminen Your Skin
11
Luoseuraavat kansiot seuraavissa paikoissa ,lainausmerkit osoittaatarvittavat nimi :
~ \\ Desktop \\ ” materiaaleja ”, sitten ~ \\ Desktop \\ materials \\ ” mallit ”
12 < p >seuraavat hakemistot on luotava tähän kohta :
~ \\ Desktop \\ materials \\ mallit \\ ” aseita ” ( tai ”pelaaja ”, riippuen siitä, muutettumerkki ihon taiase iho ) .
Jos olet muuttanut merkki ihon , luokansion” pelaaja” kansionnimiihon luokkaa, että olet muuttanut (eli ” Medic ” jäädä jatkuvuusopetusohjelma . Huomaa, että kaikkimerkit ovat pieniä kirjaimia . ) . Aseta muutettu pelaaja ihon sisälläluokkansa nimetty kansio .
< P > Jos olet muuttanutase iho , luokansion” aseet ” kansio nimeltä ” v_models ” ja aseta ihosi tiedoston sisällä .
13
Kun olet tehnyt kaikki edellä mainitut hakemistot , ja oikein sijoitettu tiedosto (t ) , ota luotu ” materiaalit ” kansioon ja aseta seseuraavaan hakemistoon:
” C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ team Fortress 2 \\ TF ”
14 < p> oikeellisuuden varmistamiseksi työtänne toistaiseksi , tarkista, ettähakemiston olet luonut on samanlainen kuinkuvassa hakemisto viite 6 alla . Jos näin on , olet luonut ja soveltanutihon omaan TF2 malleja .