Scooby Doo jännityksen ja roiskeet Pelin ohjeet

Scooby Doo jännityksen ja roiskeet Peli onPressman Toy Corporation tuote, joka alun perin tuotettiin vuonna 1999 . Tämä peli ei enää valmisteta , joten pelin ohjeet on vaikea löytää . Jännityksen ja roiskeet Peli on tarkoitettu kahdesta neljään pelaajaa 6-vuotiaana ja vanhemmat. Tämä ontoimintaa ja näppäryyttä lasten peli, joka kestää noin 20 minuuttia pelata . Ohjeet
Asennus ja pelaaminen
1

Varmista, että sinulla on kaikkipalasetScooby Doo jännityksen ja roiskeet peli .
2

Avaapelilaudan . Asetakaksi suurta violetti jalatvasemmalla ja oikealla puolella yläreunaa kohtipelilaudan . Asetakaksi pienempää violetti jalatvasemmalla ja oikealla puolella lähelläkeskelläpelilaudan .
3

AsetaC – muotoinen rengas oleviin reikiinvasemmassa yläkulmassa alueenpelilaudan . Avaaminenrenkaan yläosassa pitäisi kohdata oikeassa .
4

Irrota kolme hirviö tarratarkki . Aseta neupotettu topiceihin suunniteltutarrat .
5

Asetakolme hirviö korttejapuolelle . Ovat jokainen pelaaja ottaa kahden pelaajan kappaletta samaa väriä ; täytyy olla Scooby – Doo . Ovatko kaikki pelaajat asettavat sekä niiden pelaaja kappalettaHaunted House aloittaa pelin .
6

Suoraan jokainen pelaaja pyöräyttääkiekkoa . Pelaaja, joka pyöriieniten menee ensin , sitten kääntyy tehdäänmyötäpäivään .
7

Vuorotellen pyörivätkiekkoa . Siirrä jokokaksi kappalettavastaava määrä askeleita kohtimaaliin . Pelaajat eivät voi jakaa heidän liikkuu kappaletta .
Special TilojaSpinner ja Gameboard

8

Siirrä soitin palatilaa hahmottamisessajengi jos spin ”Join Gang . ”
9

Siirrä soitin palatilaapelaaja pala kaukaisin alaspäin hallituksen Jos spin ” JoinLeader . ”
10

Onkopelaaja to your left shuffle ja valitsehirviö kortti , niin antaa se alaspäin , jos spin päälletilaahirviöitä . Asetayläosa kahvasta ja käännä myötäpäivään lakkauttaa . Asetahuipulla ylirengas , painakahvan painiketta vapauttamaanalkuun . Jos pelaaja pala putoaa, tai heitetään pois laudalta , palaaalku . Siirrä edelleen jatkunut kappaletta lähimpään tilaa. Osoitamuotokuvahirviö luulet onhäirikkö . Nosta alas- kortti . Eteenpäin seitsemän tilat Jos arvaa oikein ; sinun vuorosi päättyy , jos arvaus on väärä .
11

Siirrä soittimen rauta reikään vuorella , jos tuletnuoli tilaa osoittaavuorelle . Nämä paikat ovat turvassahyrrä . Jos toinen pelaaja pala onvuori paikalla, se on vaihtaa paikkaa soittimen pala .

12

ReachMystery Machine sekä pelaaja paloja ensin voittaa pelin . Sinun ei tarvitse purkaa täsmälleenMystery Machine ; määrä , joka tuo sinulle ohiMystery Machine laskee edelleen kuin saavuttaa se .

Vastaa