Taustaa Ideoita Dungeons and Dragons Hahmot

Luominenmerkki tausta ontärkeä osa tekee” Dungeons and Dragons ” luonnetta. Hahmosi tausta vaikuttaa , miten hän toimii , miten hän reagoi muiden hahmojen kanssa ja mitä hänen lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteet ovat . Jotkut pelaajat saattavat olla haluttomia viettää liian paljon aikaa ajatella merkin taustoja tapauksessahahmo kuolee , mutta vaikka et pelaamerkin pitkä , luodakonkreettisempi – out tausta tekeesyvempää , enemmän täyttää roolipelit kokemusta . Lapsuus

Oikeassa elämässä ihmiset ovat muovataan lapsuuttaan , ja niin hahmosi lapsuus ontärkeä aloitetaan juuri ymmärtääihminen hän on nyt . Esimerkiksi ei hänen vanhempansa kuolevat , kun hän oli nuori ? Hän on saattanut tulla omavaraisiksi ja katu – fiksu kuintulos, tai hän on voinut kehittyä luopumista asioista ja takertuvat muita merkkejä . Tuosta kasvaa köyhä ? Hänen tärkein tavoitekampanja voi olla hyödynnä joten hän ei näe nälkää , joka voisi ristiriidassa muiden hahmojen tavoitteita .
Tasaus

linjaus järjestelmän D & D onmetafyysinen todellisuutta , ei vainroolipelit ohje . Tietyt loitsut vaikuttaa joihinkin linjaukset ja toisten ei . Löydät sen helpompi roleplay hahmosi linjaus , mutta jos ymmärrät, miten se sai niin. Esimerkiksi ei hahmosi menettää ihmisiä hän rakasti väkivaltaan ? Hän saattaa tulla neutraali – paha , huolehtiva vain hänestä halu kostaa , tai hän saattaa tulla laillista – hyvä , etsien tuhota pahantekijät ylläpitämällälakia. Onko hahmosi onitsekästä moraalinen koodi ? Hän saattaa tulla kaoottinen – neutraali , keskittyen omien tavoitteidensa ilman mitään erityistä halu tehdä hyvää tai pahaa ; tai hän saattaa tulla kaoottinen – paha , joka ei välittänyt kuka saa satuttaa matkalla täyttämään hänen henkilökohtaisia ​​tavoitteita .
Ihmissuhteet

Miten hahmosi vuorovaikutuksessa muiden merkkiä ontärkeä osa pelattavuus . Esimerkiksi on hahmosi ystävällinen ? Hän saattaa välittömästi viihtyvätuusi puolue , ja tehdäihmiset hänen ympärillään viihtyvät hyvin. Onko hahmosi onsynkkä salaisuus ? Hän voi olla syrjässä noin muita ihmisiä ja välttelevä menneisyydestään , mikä hänelle näyttävät epäilyttävän muille. Onko hahmosi onmuita huomattavia odottamassa häntä ? Se vaikuttaa siihen, kuinka hän on vuorovaikutuksessa romanttisesti sekä pelihahmoa ja NPC .
Career

On houkuttelevaa vain sanoa hahmosi on” seikkailija ”, mutta yritä mennä syvemmällä . PuhuDungeon Master tarinasta asetus ja selvittäärealistinen selitys sille, miksi hahmosi on siellä. Esimerkiksi jos hahmosi ontaustaltaanmetsästäjä , hän olisi saanut ajaa ulos hänen viimeinen koti tapettuaan vahingossapyhä eläin . Jos hän onoppinut, hän saattaa ollasuuri kaupunki harjoittaa tutkimusta niiden kirjastoissa . Jos hän onalkemisti , hän saattaa polkea hänen tavarat , tai on juuri menettänyt hänen tuotteitaanvaraskopla . Harkittava riveissä vuonna” Ammatti ” taitoa niin hahmosi taito rullat voi heijastaa hänen ammatillinen tausta .

Vastaa