Kuudennen luokan pelejä Käyttämällä Astelevyt

Oppiminen pelejä onyhteinen strategia, jota lapsille, heidän vanhemmilleen , huoltajille ja kasvattajille . Soveltamalla tätä strategiaa geometrian saisysäyksen matematiikan koulutus tutkijoiden Dina ja Pierre van Heile . Mukaan niiden ideoita ” Lapsille , geometria alkaa pelata. ” Pelien auttaa kuudesluokkalaiset ymmärtämään ja käyttämään astelevyt . Luokkahuone Pelit

luokkahuoneessa astelevy pelejä ,opettaja viitataan suureen protractor joten kaikkiopiskelijat voivat tarkastellanumeroita . Lapset voivat auttaa valmistelemaan tekemälläylimitoitettu astelevy ja merkinnätastetta. Opettaja ja opiskelijat luovaterilaisia ​​kulmia tai kolmiot väri construction paperin ja etikettiastettapaperin takapuolella . Nämä paperit sijoitetaan sitten laatikkoon . Kuudesluokkalaiset voivat työskennellä yksin , pareittain , pienryhmissä tai kaksi suurta ryhmää . Kun suuri astelevy näkyvissä,opettaja tai opiskelijat sulkevat silmänsä ja valitsepaperin ja pidä sitä . Muut opiskelijat oletuksenastettahaluttuun kulmaan . Tarkistaamittauksen ,opettaja tai oppilas sitten pitää paperia suurella astelevy . Opiskelijat vuorotellen arvaamaanastetta, kunnes kaikkipaperit on valittu .
Online Games

kuudes luokkalaiset voivat hakea ja käytännössä tietonsa verkossa astelevyllä pelejä . Jotkut pelit , kuten ” Angle Toimet” näyttääastelevy ,värillinen kulma jakysymysoppilaita keskustelemaan . ” Alien Angles ” antaanopeatempoinen mahdollisuus kuudesluokkalaiset harjoitella taitojaan arvioida -astetta . ” katsella tähtiä ” näyttääastelevy ja teleskooppi osoittaa avaruuteen . Lasten arvatakulmaa ettäkaukoputki on siirryttävä jotta nähdäänplaneetan .
Art Games

Yhdistyminen taiteen astelevyt auttaa kuudesluokkalaiset laajentaa ymmärrystäroolit geometrian pelaa luoda arkkitehtuurin ja taideteoksia . Yksi peli on antaa opiskelijalle taidehistorian kirjoja tai online resursseja . Opiskelijat pitävät astelevyt kätevä , vieressä kannettavat tai paperille . Työskentely pienryhmissä , pareittain tai erikseen , opiskelijat katsoa läpitaidekirjoja ja tehdä muistiinpanojapuolikuun tai ympyrän muotoisia he löytävät maalauksia ja rakennuksia. Opiskelijat sitten kirjoittaanimentaideteoksia tai rakennuksen ,taiteilija tai arkkitehti ,päivämäärä ,sijainti jasivunumerokirja . Tavoitteena on löytää viisi esimerkkiä ja sitten esittääluokkaa . Joitakin arkkitehtuurin esimerkkejä ovatRooman Colosseum , romaanista kaaret janaves Gothic katedraalit . Maalaukset kuuluvat Renaissance Fra Angelico n ” ilmestyspäivä , ” Raphael Sanzio n ”School of Athens ” ja Leonardo da Vincin piirros ihmisen mittasuhteet liittyvätympyrä .
Etusivu Pelit

Kotipeleissä auttaa kuudesluokkalaiset hakea mitä he ovat oppineet astelevyt omissa kodeissaan . Lasten kävellä kotinsa heidän muistikirjat , paperi , kyniä . He tekevät muistiinpanoja kulmat , puolikuun tai ympyrän muotoisia ne löytää jasijainti . Keittiö onhyvä paikka aloittaa , tarjoaa kierros levyt , kellot ja sekoittaminen kulhoja . Nakki tai piirakka tarjoukset mittaus mahdollisuuksia. Lapset voi myös tehdä muistiinpanoja kohteita, jotka tulee muodostaapuolikuun tai ympyrä , mutta ei. Deflatoitu pallo tai rengasrikko voi laskea nonexamples . Lapset voivat huomatapöytä , joka rokkaa , mittaakohteen ja huomata, ettäpöydän jalka ei ole 90 astetta . Tavoitteena on löytää 10 näyttäviä kohteitakulma , puolikuun tai ympyrän muotoinen ja viisi kohteita, jotka pitäisi vastata , mutta ei.

Vastaa