Miten Mesh Kohteita TSRW

TSR Workshop , tai TSRW , ontyökalu luotuSims Resource yksinkertaistaateko luomalla omaa sisältöä kuten huonekaluja ja kampaustietokonepelinSims 3 . Vaikka TSRW ei ole mitään luontaista niveltyisivät ominaisuudet , se on suunniteltu toimimaan 3D-mallinnus ohjelmia, kuten MilkShape 3D . Tarvitsetperustiedot TSRW , MilkShape 3D ja meshing.Things mitä tarvitset
Sims 3
TSR Workshop kanssa MilkShape 3D Workshop plugins
MilkShape 3D ( rekisteröity versio, ei kokeiluversio ) finnish 3D-mallinnus ohjelmisto ( jos et käytä MilkShape 3D mesh luomiseen )
Näytä enemmän Ohjeet
KloonausKohteen
1

Klikkaa ” Luo uusi projekti ” ja valitsesopiva luokka ( ”Hair ”, ”lisävaruste ”, ” Object” ) alkaenseuraava pop – up -valintaikkuna .
2

Valitseobjekti kloonata kuin viiteobjektin . Valita jotain niin lähellä mahdollisissa muodoltaanobjektin haluat luoda minimoidatyötä . Voisi teknisesti luoda barstool käyttäensänky , esimerkiksi , mutta se on vaikeampi luoda lopulliset mesh. Napsauta ”Seuraava”.
3

Täytä ” Hankkeen nimi ” yksilöllinen nimi , joka on erilainen kuin mikään muu esine peliin , vaikka itse suunnittelema muiden luojia. Objektin luominen opetusohjelma kloSims Resource suosittelee, kuten ” creatorname_objectname_date_time ” .
4

Täytä ” Nimi ” ja ” Kuvaus ”. Nämä näkyvät pelaajille niin pitäisi olla kuvaava . Napsauta ” Next ” ja sitten ”OK ” lopullisesta valintaikkuna .
5

Tallennahankkeen. wks tiedosto referenssinä uusi mesh .
6

KlikkaaMesh välilehteä, jotta voit tasot tiettyjä yksityiskohtia tai määritysrajoja . Valitse yksi LOD ja napsautaVie-painiketta , joka näyttää kansioitapunainen nuoli poispäin . Tämä viemesh kuin. WSO tiedoston . Tee tämä jokaisen LOD , jossa jokainenerillinen tiedosto nimi .
MuokkausMesh

7

Luo uusi mesh joko MilkShape tai toisella 3D-mallinnus ohjelma . Voit käyttääalkuperäisen objektin lähtökohtana tai luo uusi mesh tyhjästä .
8

optimoidapoly count . Liian monet polys ja kohde hidastaapeliä, mutta liian vähän ja se näyttää raakaöljyn ja keskeneräinen . Jos olet epävarma, pitääyhteensäsama kuinviiteobjekti . MilkShape käyttäjät voivat käyttää ohjelmiston DirectX Mesh Tools optimoida poly laskee . Muut 3D-mallinnus ohjelmisto voi olla oma optimointityökaluista .
9

Avaamesh MilkShape – sinun täytyy käyttää MilkShape tässä vaiheessa – ja valitse sitten Tiedosto > Tuo> TSRW Object . Valitse jokin. WSO tiedostot viedään TSRW . Sinun pitäisi nyt olla kaksi silmää näkyy :viiteobjekti ja uusi kohde .
10

KlikkaaBones -välilehti . Jos mitään luita on lueteltu , ohita tämä vaihe . Muuten , klikkaa kutakin luun ja sitten ” SelAssigned . ” Jos alkuperäinen esine syttyy , että luu on kiinnitetty kyseisen kohteen . Tuplaklikkaa uusi esine , sittenluun nimi , sitten ” Liitä ” määrittääluun uuteen objekti . Vie uutena . WSO tiedosto .
11

Toista vaiheet 3 ja 4 jokaisen . WSO tiedosto viedään TSRW .
Viimeistely Object
12

Vuodesta TSRW , valitse Tuo vieressäVie-painiketta , että olet käyttänyt ennen . Valitse jokin. WSO tiedostot, jotka viedään MilkShape olla varma, että se näyttää oikein .
13

KlikkaaAuto Luo Sun Shadows painiketta , vieressäTuo-painiketta . Se onsymboli kaksi nuoletympyrän . Tämä luo automaattisestioikea varjo mesh oman uuden objektin .
14

Tallenna uusi silmää. Tulet vielä täytyy luoda UV karttoja , kolahtaa karttoja ja kuvioita ja sitten yhdistää kaikki nämä resurssit TSRW luoda lopullinen kohde .

Vastaa