Pahvi Board Games for Science Sarjat Make

antaa opiskelijoille mahdollisuuden luoda lautapelejä niiden tieteen luokassa voi istuttaaenemmän kiinnostustaaiheeseen opetetaan. Se voi tehdä tutkimusta pelin tietojen hauskaa ja jopa kannustaa heitä tekemään lisätutkimuksia pidemmälletarpeeksi laaja . Se luotoimintaan opiskelijat voivat harjoittaa valmistumisensa jälkeen valittu työssä kokovuoden aikana . Luominen lautapelejä voi ollayksinkertainen asia korvaaminen ja /tai luovuutta . Kemia Scrabble

perus pelilauta onruudukko , jossa esitellään pelin laatat . Leikkaa pahvista neliöt ( laatat ) ja merkitä nemääräajoin elementtejä ja numeerisia numeroa . Määrittää arvot kullekin elementille tai numeron perusteella, kuinka yleisesti kyseisen osan tai numeroa käytetään kemiallisia kaavoja . Set pelisäännöt jokaista peliä . Esimerkiksi joslaite on tehty kiviä ja mineraaleja , sallia vain tuollaiset kaavojen pelata . Opiskelijat voidaan antaapäivä tutkimukseen ja kirjoittaa ylös omia ” lunttilapun ” kemiallisia koostumuksia jostain kiven tai mineraali he voivat ajatella . Peliä pelataan kuten Scrabble .
Solar System

pelilauta onaurinko keskellä ja 11 tyhjää kiertoradan kappaleitaplaneetat ja planetoidille Pluto , Eris ja jakaminen11. kiertoradalla , Haumean ja Makemake . Pelissä palaset ovat kaikki cut – out kierrosta (samankokoinen helppokäyttöisyys ) . Jokainen kierros on merkittynimiplaneetan tai kuun . Vaihtoehtoisesti voit lisätä useilla kierroksilla merkintä ” asteroidi ” vartenasteroisivyöhyke . Pelikäyttöön , tarvitsetpari 6 – sivuinen noppa . Jokaisella planeetalla ja kuu onpisteen arvo, joka perustuu vaikeusaste saattaa se sen kiertoradalla . Pidäkierrosta ravisteltiinpussiin . Aloita pelata kaikkien kanssa satunnaisesti piirustus kolme kappaletta . Toisto alkaa kenen kanssa on laatinutsuurin planeetta . Jos tarvetta on , jatkakierros piirustus kappaletta, kunnesplaneetta piirretään. Ensimmäinen pelaaja heittäänoppaa . Pelaaja voi käyttää jokonumero yhdestä die ( hänen valintansa ) taisumma molemmat noppaa liikkuapala . Numeron on oltavatarkka lukumäärä asettaa yksi hänen planeettojen esineitäoikea kiertoradalla . Esimerkiksirulla viisi vaaditaan sellaisen Jupiter viidentenä kiertoradalla . Tämä voi ollaviisi yhdellä kuolee taiyhdistetty yhteensä viisi molemmilla noppaa . (Jos käytät asteroidit, jakääpiöplaneetta Ceres ,rulla neljä tai viisi on tarpeen, koskaasteroisivyöhyke putoaa Marsin ja Jupiterin välissä . Tämä tarkoittaa asteroidit ovathelpoin paikka ja olisi vain syytä yhden pisteen . Ceres arvo voisi olla kaksi vain koska se onainutlaatuinen pala . ) pisteiden arvot voitaisiin sijoittaa seuraavasti : Mercury ( ensimmäisellä kiertoradalla ) ja Haumean ja Makemake vuonna 11. kiertoradalle olisivaikein paikka , joten he arvoinen kahdeksan pistettä. Eris , vuonna 10. kiertoradalla , on seitsemän pistettä . Venus ja Pluto ovat arvoltaan kuusi pistettä. Maa, Mars ja Neptunus kannattaisi viisi pistettä. Jupiter ja Uranus on neljä , kun taas Saturnus tulee kolmessa pisteessä . Kaikki kuut on sama arvo kuin niihin liittyvät planeetta kuin ne on toimitettavasamaa kiertorataa . Kuitenkinkuu ei voida sijoittaa kiertoradalle vastaplaneetta on siellä. Jospelaaja heittää12 , hän voi käydä kauppaa yksi hänen toistamattomat kappaletta toisen pelaajan toistamattomat paloja tai hän voi käyttäärulla kuinvilli kortti ja aseta yksi hänen kappalettaasianmukaiset kiertoradalla . Lopussa jokaisen rullan ja sen jälkeenpala on pelattu ( olettaenpelaaja heittäänumeron hän voi käyttää )pelaaja nostaa toisen pelinappula pussista . Peli jatkuu kunnes kaikkipalaset ovat peräisinpussi ja yksi pelaaja on asettanut kaikki hänen kappaletta . Tällä hetkellä ,pelaaja jolla on eniten pisteitä voittaa .
Quirks

Vuonna 1980peli nimeltä Quirks tuli ulos . Vuonna koukero , pelaajat kilpailivat toisiaan vastaan ​​kehittyykasvi,kasvissyöjä jalihansyöjä ylhäällä ja alhaalla markkinaraon vallasta otetaan huomioon nykyinen ilmaston tilan ( joka myös kehittynyt pelin edetessä ) . Hanki kopiopelin ja on opiskelijoiden tehdä omia kasvien ja eläinten kappaletta pelata. Anna jokaiselle oppilaalleluettelon kasveista ja eläinten (myös hyönteisiä ja kaloja ) , joista hän on vastuussa siitä, digitaalisia valokuvia.
Kerääminenvalokuvat voivat olla osatiedettä retki on eläintarha , se voi vaatia, että opiskelijat mennä ulos etsivät hyönteisiä pihalla omasta, tai se voi vaatia heitä oppimaan, mitä puita ja kasveja kasvavat niiden ympärille , jotta paikallistaaoikeita niiden luettelo .
Photoshop (tai vastaava ohjelmistopaketti ) , koko kuvat vastaamaankolmen kortin kokoinen eläin tai kasvi kuva . ( Match varsinaisen pelin kokoja, joten voit käyttää opiskelijoiden kortteja laajennuskortti. ) Ennen tulostustakuvan , lisätä numerojärjestyksessä arvot yhdessäkuvan puolella pelin . (Vihje : Käytä vastaavia kuvia pelin valita halutut arvot. ) Sitten tulostaa kuvan kartonki ja leikkaakuvan kolmeen osaan .
For Computer Science

Saattietojenkäsittelytiede luokan luomisen sijastapelilaudan pahville , tuo vanha ( ja erityisesti epätavallinen ) pelilaudat ja on joukkueita opiskelija kehittääohjelman simuloidalautapeli . Helpottaa pelit , kahden hengen ryhmissä työn . Kovempia pelejä , neljän hengen ryhmässä voi olla tarpeen. Älä anna joukkueet tehdäsama peli , sillä jokainen joukkue on jatkuvasti viitatahallituksen ja sen palat .

Vastaa