Ongelmanratkaisu Johtajuus Pelit

Haluatko opettaa joitakin ongelmanratkaisuun ja johtajuus – rakennus taitoja aikuisia tai lapsia , pelejä, käynnistää ryhmä yhteistyö ovat hyödyllisiä kaikenikäisille . Tällaisia ​​pelejä auttaa ihmisiä kasvamaanjoukkue ja saadaajattelutapa , jonka avulla heitä kohtaamaan kaikki haasteet päineen . Jumiutua

Tarjoajaverkkosivuilla NWLink.com , tämä peli on pelaajien päättää, mitä tehdä , jos autiohylätty paikka . Käynnistä peli jakamallaryhmän osaksimuutamia ihmisryhmiä . Kerro kaikki ryhmät , että ne on jumiutua päälleautio paikka , kutensaari ,aavikko tai erämaassa . Anna heillepitkä lista noin 25 mahdollista kohdetta , että he voivat valita , kutenkevyempi ,veitsi ,huopa ,pyyhe ja niin edelleen . Anna jokaisen ryhmän jutella siitä ja selvittää viidessä pois luettelosta he löytäisivät eniten hyötyä niiden selviytymistä . Kun kaikkiryhmät ovat keskustelleet tästä , voit olla jokaisen ryhmän esittää luettelot kaikillepelaajille . Ryhmät keskustelevatkohteita ja tarjota mahdollisia skenaarioita, jotka kumoavat tietyt erät pidetään hyödyllisenä. Pelin pitäisi auttaaryhmäliikunta ongelmanratkaisun taitoja ja kannustaa johtoa sekä ( Katso Resource 1) .
Solmua
< p>enemmän liikuntaa, joka saa ihmiset työskennellä yhdessä ja anna johtajuutta esittäytyä , voit pelata tätä peliä esittämän LearningforLife.org . Aloita asettamalla joukko ainakin kuusi ihmistä ympyräksi . Pyydä kaikkia laittaa oikean kätensäympyrä . Jokainen ihminen tarttuu käteen toisen henkilön , joka ei ole molemmin puolin häntä . Sitten kaikki pelaajat laittavat vasemman kätensäympyrä jasama prosessi tapahtuu . Kun jokainenryhmä on tullut riittävästi takertuisi , kertoa heille, että heillä on nyt saada itsensä ulossolmu käsien irrottamattauhrin puoliso ( Katso Resource 2 ) .

Mine Field

Jos olet kiinnostunut edistää ryhmätyötä sekä johtajuus , voit kokeilla tätä peli Wilderdom.com . Valmistella , aseta joitakin esteitä , kuten pallot , laatikoita ja liikenne käpyjäleikkialue . Jaetaanpelaajat pareiksi , ja valita yksi pari ulosryhmästä . Sokkona yhden jäsenenparin ja sijoittaa nelähtökohta . Sokkona kumppani on liikkua” miinakentän ” astumatta tai kosketa mitään esteitä hänen tielleen , muuten hän on palata lähtöpisteeseen . Hänen kumppaninsa on auttaa häntä antamalla hänelle suuntiin lähtöpisteestä . Kunsokkona kumppani tekee senpolun loppuun , hän vaihtaa paikkoja hänen kumppaninsa . Jos haluat lisätäkilpailupeli , aika jokaisen parin nähdä, mikä tekee siitä loppuun” miinakentän ” nopeammin ( Katso Resource 3 ) .
< Br >

Vastaa