Miten KirjoitaDungeons and Dragons Module

” Dungeons and Dragons ” onkynä – ja paperi- roolipeli , joka sisältää monia hahmoluokkaa , hirviöitä ja kampanja-asetukset . Vaikka ei ole mitään niukasti premade seikkailuja on joskus mukava pelata läpieeppisen tarinan omalla luominen — ja jos sinulla on kokemusta käynnissäpelinDungeon Master , sekä taitoa kudonta tarinoita , se ei ole vaikeaa kirjoittaa oma seikkailu . Koska Wizards of the Coast n 1997 hankinta ” Dungeons and Dragons ” päässä TSR , WotC on pyrkinyt tehostamaanpelin halpamainen monimutkaisten sääntöjen järjestelmän jotain, että aloittelevat pelaajat ja Dungeon Masters voi oppia paljon helpommin , joka huipentuiviime neljäs painos Sääntöjoukoilla , joka koostuupelaajan käsikirja ,hirviö oppaat jaDungeon Master opas . Nämä sääntö kirjat ovat tarpeen vertailuaineistoa luodahahmoja ja nonplayer hahmoja, jotka kansoittavat seikkailu ja suunnitteluun hirviö kohtaamisia ja luoda haastava luolastoja ja castles.Things mitä tarvitset
” Dungeons and Dragons ” ydin Sääntöjoukoilla
Gaming ryhmä
Näytä enemmän Ohjeet

1

Kootkaasoittimista gaming Group ja selvittää, millaisia ​​seikkailu he haluaisivat pelata — työsi voi olla nolla jos luoterinomainen seikkailu vain huomatakseen, että säännöllinen ryhmä ei ole kiinnostunut sen ympäristössä tai teema. Mielikuvitus on rajana soveltamisalaan seikkailu , joten voit suunnitellapeli, joka keskittyy mitäänperus Dungeon ryömiä varten aarrejuonittelua -rikas poliittisen salamurhanjumalallisen tehtävän tappaapaha jumala .

käyttäminen etuja inspiraatiota tekeeseikkailu hauskempaa kirjoittaa . Esimerkiksi jos sinulla onkiinnostusta Rooman tai Kreikan historiaa , seikkailu voi ilmetä, että elementtejä johdettuSpartans ” taisteluunPersian valtakunnan Thermopylaessa tailaivasto suuntautunut Punic Wars Rooman ja Karthagon .
< Br > 2

Valitseasetus , joka sijoittaa seikkailu . ” Dungeons and Dragons ” on useita virallisia asetuksia — Al – Qadim ,Forgotten Realms , Gamma World ja Ravenloft , mainitakseni vainmuutamia — ja jokaisella on omat teemat ja erityisiä sääntöjä . Valitseasetus, joka parhaiten sopiiseikkailu sinulla on mielessä . Wizards of the Coast tuoteluettelon ontäydellinen luettelo kampanja-asetukset ja seikkailuja , mutta voit myös tarkistaa paikalliselta pelaamista tai harrastus shop kampanjan asetus suosituksia .
3

Päätä vaikeusasteen seikkailu , pitäen mielessätasoilla ryhmäsi pelihahmoa — ei asetaryhmän tason 3 varkaita vastaan​​korkean tason hirviö kutenkromaattinen lohikäärme . Kun ajattelettutkimuksissa hahmot kohtaavat , katsohirviö oppaan” Dungeons and Dragons ” keskeisiä sääntöjä ja valitse vihollisia , joiden tilastot ei tukahduta ryhmäsi taistelussa . Myös muistaa pelaajien ei- taistelutaidoilla suunniteltaessa arvoituksia ja ansoja — eivät keksiä jotain, joka olisi väistämätön yhtye seikkailijoita teidän ryhmän tasolla . KatsoDungeon Master opas osakeskeisiä sääntöjä lisätietoja suunnittelemalla ominaisuuksista seikkailu, tai nähdäWizards of the Coast suunnittelu ja kehittäminen blogi , jossa onrunsaasti tietoa siitä, mitä menee luomallapeliin ja edistämään samalla seikkailu kirjoittajat pitää asiat yksinkertaisina .
4

suunnitelmaennakoimattomien . Kunniaa roolipeleistä kuten ” Dungeons and Dragons ” on, että tällaisia ​​pelejä tapahtuvat pitkältimielikuvituksen pelaajilleen. Koskavapauden Tämän avulla pelaajat , he saattavat hyvinkin — todellakin voi usein — päättäätoimintatapa ette osanneet odottaa , ja joille et ole valmis . Kuitenkin hyvä Dungeon Master aina käyttää hänen kerronnan taitoa pisti pelaajat takaisin raiteilleen turvautumatta Deus Ex Machinae . Käytä useita kerronnan kierteet oma tarinasi , niin että jos esimerkiksi ryhmäsi tappaa niiden suojelijana ennen kuin niitä annetaanpyrkimys , joskus myöhemmin tapahtuma voi auttaa heitä saavuttamaansamaan kohteeseen ilman ottaa tunkeaseikkailu .
5

Tee seikkailu vaivan arvoista pelaajien aikaa. Jokainen pelaaja pitäisi kävellä pois” Dungeons and Dragons ” seikkailu tuntuu kuin hän saavuttanut jotain — ja , ennen kaikkea , kuten hän olihyvä aika . Jos seikkailu näkee pelaajien myrskyäväpelottavan Dungeon usean pitkienkin pelisessioiden aikana , mieti mitä voisi ollaasianmukainen korvaus ”antaa ” pelaajien lopussa kaiken , mikä vahvistaaseikkailu merkitystä heidän mielensä ja edelleen antaa se paino arvioonsa jälkeen he siirtyivät muihin seikkailuihin muissa paikoissa ja tulevia aikoja varten — ehkä jotain he heti alkaa ajatellut käyttää tulevaisuudessa seikkailuja , tai jotain, joka sitoo henkilöllisyytensä valmiista Quest, kuten erityisenä laite. Sitominenloppuun nykyisen seikkailualkaa kierteetseuraavaksi pitää pelaajat tulevat takaisin peliin istunto toisensa jälkeen .

Vastaa